اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان تاکید کرد

تعیین تکلیف سند مالکیت مسکن 60 واحدی شهرک ولی‌عصر سرکان

فرماندار تویسرکان گفت: مسئولان امر در راستای تعیین تکلیف سند مالکیت مساکن مهر 60 واحدی شهرک ولی‌عصر(عج) سرکان تا قبل از پایان سال اقدام کنند.

تعیین تکلیف سند مالکیت مسکن 60 واحدی شهرک ولی‌عصر سرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات زیرساخت‌های شهرک ولی‌عصر(عج) شهر سرکان، با اشاره به اینکه تویسرکان در زمینه مسکن مهر جایگاه خوبی دارد، وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد.

وی مسکن را یکی از اولویت‌های اصلی دولت پس از ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های عامل در راستای تأمین مسکن به عنوان مهمترین نیاز جامعه اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های برق، گاز، آب مسکن 60 واحدی مهر شهرک ولی‌عصر (عج) سرکان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: تنها خدمات‌دهی فاضلاب شهرک باقی مانده که با همت مسئولان امر به زودی این بخش نیز انجام خواهد شد.

وی گفت: مسئولان امر در راستای تعیین تکلیف سند مالکیت مساکن 60 واحدی شهر سرکان تا قبل از پایان سال جاری اقدام کنند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان، نیز با اشاره به صدور سند مالکیت در شهرهای زیر 25 هزار از سوی بنیاد مسکن انقلاب، گفت: بر اساس قانون، پیگیری طرح‌های مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر به بنیاد مسکن واگذار شده که این مهم شامل شهر فرسفج و سرکان می‌شود.

علی جلالی در خصوص واگذاری سند به شهروندان سرکانی خاطرنشان کرد: در صورتی که اداره ثبت اسناد، اطلاعات لازم را در مورد پلاک‌های قدیمی در اختیار مردم قرار دهد، صدور سندهای شهر سرکان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/89010/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول