اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 بهمن‌ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری جشن تکلیف برای 1500 دانش‌آموز دختر اصفهانی

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جشن تکلیف یک‌هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان دختر ناحیه 6 اصفهان در گلستان شهدای این شهر برگزار می‌شود.

برگزاری جشن تکلیف برای 1500 دانش‌آموز دختر اصفهانی

مهدی نم‌نبات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش در حوزه قرآن، عترت و نماز اظهار کرد: جشن تکلیف هر ساله برای دانش‌آموزان دختر و پسری که به سن تکلیف می‌رسند در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد دانش‌آموزانی که امسال در استان به سن تکلیف می‌رسند، اضافه کرد: امسال حدود 90 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی به سن تکلیف می‌رسند و مناطق و آموزشگاه‌های موجود در استان نسبت به برگزاری جشن تکلیف برای این دانش‌آموزان اقدام می‌کنند.

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه جشن تکلیف دانش‌آموزان در مناطق کوچک توسط مناطق و نواحی آموزشی برگزار می‌شود، تصریح کرد: اما برگزاری جشن تکلیف در مناطق بزرگ توسط آموزشگاه‌ها و مدارس صورت می‌گیرد.

وی به یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش استان در ایام دهه فجر امسال اشاره کرد و ادامه داد: جشن تکلیف یک‌هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان دختر ناحیه شش اصفهان در گلستان شهدای این شهر برگزار می‌شود.

نم‌نبات با بیان اینکه همچنین امسال جشن تکلیف برای حدود 60 هزار نفر دانش‌آموز پسر استان اصفهان در مقطع سوم راهنمایی برگزار می‌شود، تاکید کرد: مراسم‌های جشن تکلیف دانش‌آموزان از دهه فجر امسال در استان آغاز می‌شود و این برنامه‌ها تا اردیبهشت ماه سال آتی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع امسال جشن تکلیف برای حدود 150 هزار دانش‌آموز در استان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان از برنامه‌های اجرایی در کنار برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/63004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول