اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش ‌و پرورش آمل خبر داد

برگزاری جشن تکلیف 3500 دانش‌آموز آملی

مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان آمل از برگزاری جشن تکلیف 3500 دانش‌آموز پسر و دختر این شهرستان در ایام ولادت پیامبر اسلام و امام جعفر صادق(ع) در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن تکلیف 3500 دانش‌آموز آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، آیین نمادین به تکلیف رسیدن 300 دانش‌آموز دختر این شهرستان پیش از ظهر امروز در آستانه امامزاده ابراهیم(ع) برپا شد.

 

مدیر آموزش و پرورش آمل در این مراسم معنوی از برگزاری جشن تکلیف 3500 دانش‌آموز پسر و دختر این شهرستان در ایام ولادت پیامبر اسلام و امام جعفر صادق(ع) در این شهرستان خبر داد.

 

حمید محمدنسب بیان داشت: جشن تکلیف یکی از بهترین و بزرگ‌ترین جشن‌های فرزندان‌مان است که در آن انسان برای انجام فرائض دینی و نزدیک شدن بیشتر به سمت خداوند آماده می‌شود.

 

وی با تاکید اینکه علاوه بر آستانه امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان که میزبان جشن عبادت 300 دانش‌آموز این شهرستان است جشن تکلیف سه هزار و 500 دانش‌آموز در مدارس مختلف نیز برگزار می‌شود، اذعان داشت: حدود یک هزار و 900 دانش‌آموز پسر و یک هزار و 600 دانش‌آموز دختر این شهرستان با برگزاری جشن تکلیف خود را به خالق زیبایی‌ها بیش از گذشته نزدیک‌تر می‌کند.

 

محمدنسب خاطرنشان کرد: این مراسم با با همکاری فرمانداری آمل، دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری، اداره اوقاف و امور خیریه، شهرداری آمل و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده و در آن 300 دانش‌آموز دختر 11 مدرسه مناطق محروم این شهرستان در آن شرکت داشتند.

 

محمدنسب با اعلام اینکه این شهرستان حدود 60 هزار دانش‌آموز دارد، گفت: در سال‌های گذشته نیز این شهرستان میزبان جشن تکلیف چند هزار نفری بود و در آنها سعی داشتیم با برگزاری برنامه‌های متنوع، شاد و تاثیرگذار بتوانیم خاطرات بسیار خوب و به یادماندنی در اذهان ایجاد کنیم.

 

وی یادآور شد: با به تکلیف رسیدن انسان باید ترک محرمات کند، واجبات را به موقع انجام دهد، اصول و فروع دین را آموخته و به آنها عمل کند تا بتواند با پرستش و راز و نیاز زمینه رشد و تعالی دینی، معنوی و انسانی خود را به ثمر آورد.

 

انتهای پیام/86012

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول