اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان مطرح کرد

عدم اتخاذ تصمیم نهایی برای پیاده‌راه شدن چهارباغ عباسی

عضو کمیسیون عمران، شهر‌سازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هنوز هیچ تصمیم نهایی در زمینه تبدیل خیابان چهار‌باغ عباسی اصفهان به پیاده‌راه اتخاذ نشده است.

عدم اتخاذ تصمیم نهایی برای پیاده‌راه شدن چهارباغ عباسی

محمدرضا فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه در سال گذشته صحبت‌هایی پیرامون پیاده‌راه شدن چهار‌باغ عباسی اصفهان مطرح بود، آیا در حال حاضر اقدامی در این زمینه صورت گرفته است یا خیر، اظهار کرد: خیر، زیرا در شورای سوم تنها مباحثی در زمینه پیاده‌‌راه شدن این خیابان مطرح بود، اما شورای سوم هیچ لایحه‌ای را در این زمینه مصوب نکرده است.

وی اضافه کرد: شهرداری برای تبدیل  خیابان چهار‌باغ عباسی به پیاده‌راه باید مطالعات لازم را انجام بدهد و سپس طرحی کارشناسی را در این زمینه تهیه کند و این طرح را برای تصویب به شورای شهر ارائه بدهد.

عضو کمیسیون عمران، شهر‌سازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شورای شهر نیز باید بررسی‌های کارشناسی و اصولی را برای تصویب این طرح انجام بدهد، تصریح کرد: تبدیل شدن خیابان چهارباغ عباسی به پیاده‌راه باید نقطه نظرات اعضای شورای چهارم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ تصمیم نهایی در زمینه تبدیل خیابان چهار‌باغ عباسی اصفهان به پیاده‌راه اتخاذ نشده است، ادامه داد: به نظر می‌رسد که با توجه به وضعیت آلودگی هوا و کاهش سفر‌های غیر‌ضروری، تبدیل شدن خیابان چهار‌باغ عباسی به یک پیاده‌راه امری ضروری است.

فلاح با اشاره به اینکه خیابان چهار‌باغ عباسی اصفهان یک محور تاریخی است، تاکید کرد: در گذشته چهارباغ عباسی یکی از خیابان‌های اصلی شهر اصفهان بوده است، اما به تدریج خیابان‌های موازی این خیابان مانند خیابان شمس‌آبادی احداث و راه‌اندازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این خیابان‌ها، خیابان چهار‌باغ عباسی کارکرد و کاربری اصلی خود را از دست داده است، افزود: به نظر می‌رسد که باید به سمت و سویی پیش برویم که این خیابان به کاربرد و کاربری اصلی خود بازگردد.

عضو کمیسیون عمران، شهر‌سازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: البته پیاده‌راه شدن خیابان چهارباغ عباسی به معنای حذف تردد وسایل حمل و نقل عمومی از این خیابان نیست و باید تدابیر ویژه‌ای برای این وسایل در خیابان چهارباغ عباسی اندیشیده شود.

انتهای پیام/63004/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول