اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیستون مطرح کرد

رونمایی از آرم جدید بیستون در دهه مبارک فجر

شهردار بیستون گفت: طی مراسمی از آرم جدید شهرداری بیستون در ایام‌الله دهه مبارک فجر رونمایی می‌شود.

رونمایی از آرم جدید بیستون در دهه مبارک فجر

احسان احمدی‌نصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، المان‌های جدید و متناسب با هویت فرهنگی‌هنری اسلامی در بیستون به‌کار برده می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده که از جمله آن می‌توان به مراسم آتش‌بازی در شب 22 بهمن ماه برای نخستین بار در بیستون اشاره کرد.

شهردار بیستون با بیان اینکه ایام دهه مبارک فجر از معنویت خاصی در بین مردم بیستون برخوردار است، گفت: جشن پیروزی انقلاب از مراسماتی بوده که مردم با شور و نشاط خاصی از آن استقبال می‌کنند.

احمدی‌نصر خاطرنشان کرد: در زمینه آماده‌سازی شهر بیستون علاوه بر بهار نخست که بهار انقلاب است در بهار دوم یعنی بهار طبیعت، این شهر خود را برای مراسماتی آماده می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی از آرم شهرداری بیستون، افزود: برای برگزاری این مراسم فراخوانی از سوی شهرداری برای انتخاب بهترین آرم صورت گرفت و تاکنون 50 اثر از هنرمندان، طراحان، معماران و کارشناسان هنرهای تجسمی به دبیرخانه شهرداری ارسال شده است.

شهردار بیستون اذعان داشت: شهرداری همچنین بحث تغییر مبادی ورودی شهر را با همکاری و حمایت فرماندار هرسین، بخشدار و پایگاه میراث جهانی بیستون در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول