اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر دوگنبدان:

تمام نیروی شهرداری بر زیرگذر متمرکز شده‌اند

عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه تمام نیروی شهرداری بر زیرگذر متمرکز شده‌اند گفت: با کارشناسی‌ شورای شهر دوگنبدان، 71 معضل این شهر شناسایی شده است.

تمام نیروی شهرداری بر زیرگذر متمرکز شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرزاد حیدری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این شهرستان با بیان این‌که اصحاب رسانه به جز اطلاع‌رسانی، نقش مهم فرهنگ‌سازی را نیز بر عهده دارند، اظهار کرد: رسانه‌ها بازوان اصلی فرهنگ‌سازی در جامعه هستند و تا فرهنگ شهر تغییر و ساخته نشود؛ اطلاع‌رسانی به تنهایی مثمرثمر نخواهد بود.

وی با بیان این‌که پایه و اساس توسعه باید بر فرهنگ‌سازی شهر استوار شود، افزود: در همین راستا نخستین جلسات شورا با دعوت از مسئولان فرهنگی شهر به ویژه مسئولان مهد کودک‌ها برگزار شد، زیرا اعتقاد ما بر این است که فرهنگ‌سازی باید از دوران کودکی در جامعه نهادینه شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به ادامه روند فرهنگ‌سازی در سطح دوگنبدان از طریق آموزش و پرورش، تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که با همکاری آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف را از سنین پایین عملیاتی کنیم.

حیدری با انتقاد از عملکرد حوزه خبری برخی سایت‌های استانی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: برخی سایت‌ها تنها اقدام به انتشار خبر کرده و هیچ تحلیلی در ادامه خبر منتشر نمی‌کنند.

وی گفت: در همان روزهای نخست تشکیل جلسات شورا، تمامی مشکلات پیش‌روی دوگنبدان شناسایی و لیست شده که بر این اساس 71 مورد ثبت شده است.

حیدری عنوان کرد: مشکلات شناسایی شده در حوزه‌های مختلف شهری از جمله ورودی و خروجی‌های شهر و مشکلات درون‌شهری بوده که این امر به اطلاع‌ نماینده گچساران و باشت در مجلس نیز رسیده است.

این عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان ادامه داد: با توجه به مشکلات جانبی تکمیل زیرگذر از جمله گرد و خاک و مشکلات تردد، تمامی نیروی شهرداری در پروژه زیرگذر متمرکز شده است و اگر این اقدام ضربتی صورت نگیرد، زیرگذر به درازا کشیده می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید مشکل تکمیل زیرگذر برطرف شود تا بتوانیم به مشکلات شناسایی شده دیگر بپردازیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از طراحی ساخت حمام عمومی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی خبر داد و بیان کرد: ساماندهی بازار میوه فروشان و دکه‌های روزنامه‌ فروشی از دیگر اقدامات در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان است.

انتهای پیام/82014/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول