اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد

راه‌یابی تئاتر «من صدایی شنیده‌ام» به جشنواره فرهنگی هنری سپاه

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی از راه‌یابی تئاتر «من صدایی شنیده‌ام» به جشنواره فرهنگی و هنری سپاه خبر داد.

راه‌یابی تئاتر «من صدایی شنیده‌ام» به جشنواره فرهنگی هنری سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، اسماعیل غلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره فرهنگی و هنری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسفندماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره بر محورهای توجه به ارزش‌های اسلامی با تکیه بر مفاهیم قرآن و سنت نبوی به ویژه اهل‌بیت (ع) و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اتحاد و انسجام ملی و مقابله با جنگ نرم دشمن و تبلیغات رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن برگزار می‌شود و امسال تئاتر «من صدایی شنیده‌ام» کاری از هنرمندان بسیجی استان به این جشنواره راه یافته است.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: جشنواره فرهنگی و هنری سپاه در راستای ترویج و گسترش فرهنگ پاسداری از انقلاب و به ویژه با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ پاسداری در جامعه با حضور هنرمندان پاسدار و با هدف تقویت همه جانبه گروه‌های هنری و هنرمندان پاسدار، ایفای نقش موثر در تبلیغ و عمق‌بخشی ارزش‌های متعالی انقلاب و سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

غلامی با تاکید بر اینکه برگزاری این جشنواره نقش موثری در فرهنگ‌‌سازی و کمک به ماندگاری ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دارد، گفت: با تاسی از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه برای ماندگار کردن فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه باید به عنصر هنر تمسک جست، برگزاری چنین جشنواره‌ای در دستور کار سپاه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: آماده‌سازی نیروهای بسیجی برای حضور در میدان‌های دفاع نرم و مقابله با تهدیدات فرهنگی از وظایف مهم سپاه است که برگزاری چنین جشنواره‌هایی نقش موثری در این زمینه دارد.

انتهای پیام/87012/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول