اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری برنامه‌های متعدد در بقاع متبرکه قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر در سطح امامزادگان این استان برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های متعدد در بقاع متبرکه قزوین

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در جوار امامزادگان استان قزوین اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر در سطح امامزادگان این استان برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ساله با فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی برنامه‌های متعدد و ویژه‌‌ای در جوار امامزادگان برگزار می‌شود، افزود: یادواره شهدای انقلاب شهرستان قزوین و شهدای محله‌های امامزاده حسین (ع) و امامزاده سلطان سیدمحمد (ص) و برگزاری نشست بصیرتی و محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزاری مراسم جشن و نورافشانی و برش کیک 35 سالگی تولد انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسئولان، برپایی سلسله مباحث نمایشگاهی و نصب بنر و پوستر ویژه دهه فجر در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه، غبارروبی گلزار شهدا انقلاب در آستان مقدس امامزادگان و حضور کارکنان، متولیان هیئت‌امناء امامزادگان در راهپیمایی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر عنوان کرد.

نوروزی به تشریح برنامه‌های اجرایی در دهه فجر پرداخت و بیان کرد: جمعه 11 بهمن ماه سال جاری یادواره شهدای انقلاب شهرستان قزوین و شهدای محله امامزاده حسین (ع) با سخنرانی سردار علی فضلی جانشین بسیج مستضعفین در سالن آمفی تئاتر امامزاده حسین (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری نشست بصیرتی برای کارکنان و خانواده‌های اداره‌ کل اوقاف و چاپ و نشر با موضوع ارزش‌های انقلاب اسلامی و سیره عملی امام (ره) و رهبری در روز شنبه 12 بهمن ماه جاری، اضافه کرد: دیدار با آقای عاملی جانباز انقلاب اسلامی سال 57 و تجلیل از ایثارگران و خانواده معزز شهدا در روز یکشنبه 13 بهمن ماه جاری در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: یادواره شهدای والفجر 8 همراه با محفل انس با قرآن کریم در روز دوشنبه 14 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

نوروزی همچنین برگزاری نشست بصیرت‌افزایی با حضور روح‌الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر دانست که در روز سه‌شنبه 15 بهمن ماه جاری در مسجد جامع شال برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری یادواره شهدای زن استان در روز چهارشنبه 16 بهمن ماه جاری بیان کرد: این یادواره ساعت 9:30 صبح در سالن آمفی تئاتر آستان قدس امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود که از دیگر برنامه‌های دهه فجر به شمار می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری یادواره شهدای انقلاب شهرستان قزوین و شهدای محله آخوند (سلطان سیدمحمد (ص)) خبر داد و گفت: این یادواره در روز پنجشنبه 17 بهمن ماه با سخنرانی سردار یزدان جانشین فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح در حسینیه آستان مقدس امامزاده سلطان سیدمحمد (ص) برگزار می‌شود.

نوروزی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن همراه با یادواره شهدای شهر حصار خروان در روز جمعه 18 بهمن ماه جاری، عنوان کرد: برگزاری این برنامه با سخنران حجت‌الاسلام علی طهماسبی امام جمعه شهرستان البرز در آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

وی با اشاره به برگزاری نشست و تجلیل از نخبگان قرآنی سطح استان قزوین با حضور مسئولان در شنبه 19 بهمن ماه، عنوان کرد: گردهمایی مادران و دختران انقلابی در روز یکشنبه 20 بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن کریم همراه با یادواره شهدای روستای داغلان در امامزاده علی‌اصغر (ع) داغلان شهرستان تاکستان در روز یکشنبه 20 بهمن ماه خبر داد.

نوروزی برگزاری مراسم جشن و نورافشانی و برش کیک 35 سالگی تولد انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسئولان در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و مراسم جشن انقلاب در بقعه آقا سیدعلی موسوی شهر اسفرورین بعد از نماز مغرب و عشاء در روز دوشنبه 20 بهم ماه جاری را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: تمام کارکنان، متولیان هیئت‌امناء امامزادگان در راهپیمایی در روز سه‌شنبه 22 بهمن ماه حضور می‌یابند.

انتهای پیام/2667/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول