اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفتمین جشنواره زمستانی رخ می‌دهد

پیست تاریک‌دره همدان میزبان مسابقات چهارجانبه اسکی

همزمان با هفتمین جشنواره زمستانی همدان پیست تاریک‌دره میزبان مسابقات اسکی چهارجانبه شد.

پیست تاریک‌دره همدان میزبان مسابقات چهارجانبه اسکی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در هفتمین جشنواره زمستانی همدان، ورزش‌های زمستانی در جریان برگزاری این رویداد فرهنگی گنجانده شده تا ضمن جذب گردشگران که برای دیدن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی همدان سفر می‌کنند از امکانات ورزشی شهر و استان همدان بهره‌مند شوند.

مسئولان میراث فرهنگی استان، امسال با رویکردی متفاوت‌تر به برگزاری جشنواره هفتم پرداختند زیرا ضمن برگزاری برنامه‌های مختلف در گرایش‌های فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی را هم برای جذب گردشگر و معرفی قابلیت‌های استان وارد گود کردند.

یکی از برنامه‌های ورزشی که قرار است همزمان با هفتمین جشنواره صورت بگیرد برگزاری مسابقات اسکی چهارجانبه با حضور ورزشکاران از استان‌های همجوار است که قرار است پیست اسکی تاریک‌دره همدان میزبان این رقابت‌ها باشد.

این رقابت‌های یک روزه قرار است با حضور اسکی‌‌بازانی از استان‌های کردستان، همدان، قزوین و زنجان در رشته مارپیچ کوچک برگزار شود و بنابر اعلام مسئولان برگزاری مسابقات هر تیم متشکل از سه ورزشکار یک مربی و یک سرپرست خواهد بود.

شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها صبح و عصر امروز با هم رقابت خواهند داشت و در نهایت نفرات برتر با حضور مسئولان استان همدان معرفی و جوایز آنان اهدا خواهد شد.

پیست تاریک دره همدان در حال حاضر جزو پیست‌های بین‌المللی کشور محسوب می‌شود و هم‌اینک تمام تجهیزات مورد نیاز پیست از جمله دستگاه برف‌کوب، سی‌یژ، دستگاه بالابر و هتل اقامت اسکی‌بازان مهیای انجام این رشته مهیج است.

بارش برف سنگینی که از آذر ماه  در شهر همدان صورت گرفته باعث شد تا شرایط برگزاری مسابقات با سطح کیفی بالا را در این پیست به وجود آورد.

پیست تاریک‌دره همدان با داشتن تجهیزات مدرن و تأیید فدراسیون اسکی کشور درجه بین‌المللی دریافت کرد و هم‌اینک در حال ساخت مهمانسرای پنج طبقه برای فراهم ساختن بهتر اسکان اسکی‌بازان در سطوح مختلف باشد.

هفتمین جشنواره زمستانی همدان از صبح پنج‌شنبه سوم بهمن ماه آغاز شده و تا روز 12 بهمن و شروع جشن‌های دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول