اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مصدومیت و محرومیت

4 بازیکن صبای قم از دیدار با تیم داماش گیلان محروم شدند

تیم فوتبال صبای قم در دیدار خانگی این هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون حضور چهار بازیکن کلیدی خود برابر تیم داماش گیلان صف آرایی خواهد کرد.

4 بازیکن صبای قم از دیدار با تیم داماش گیلان محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس امروز شاهد برگزاری پنج دیدار باقی‌مانده از هفته نهم نیم‌فصل دوم خود خواهد بود در حالی سه بازی دیگر این هفته روز سه‌شنبه اول بهمن ماه جاری به انجام رسیده است.

در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان حساس‌ترین بازی روز دوم هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و دو تیم به فاصله کمتر از یک هفته از مسابقه حذفی که در فولاد شهر با یکدیگر داشتند برابر هم صف آرایی می‌کنند، در قم جدال صبای قم و داماش گیلان یکی از بازی‌های مهم هفته محسوب می‌شود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در حالی این هفته از تیم فوتبال داماش گیلان پذیرایی می‌کنند که این دوازدهمین بازی خانگی آن‌ها در لیگ سیزدهم محسوب می‌شود و صبا قصد دارد با تمام توان در مقابل شاگردان افشین ناظمی صف‌آرایی کند.

صبای قم از 11 بازی خانگی قبل خود سه پیروزی، سه تساوی و پنج باخت در کارنامه دارد و از 12 دیدار خارج از خانه نیز سه باخت، دو تساوی و هفت باخت به دست آورده است تا با اندوخته 23 امتیازی هم‌اکنون در مکان یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار بگیرد.

حالا نوبت به دیدار حساس خانگی شاگردان مرفاوی در مقابل تیم فوتبال داماش گیلان رسیده است و صبای قم در حالی از حریف گیلانی خود میزبانی می‌کند که از بداقبالی کادر فنی این تیم، چهار بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد.

در واقع چهار بازیکن کلیدی تیم صبای قم از دیدار خانگی این هفته در مقابل تیم داماش گیلان محروم هستند و سه نفر آنها به سبب آسیب‌دیدگی و یک نفر دیگر به دلیل محرومیت نمی‌توانند در ترکیب اصلی مقابل تیم داماش گیلان حاضر شوند.

محسن بیات و مرتضی کاشی که پنج هفته قبل مصدوم شده‌اند همچنان نمی‌توانند صبای قم را در بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همراهی کند، ضمن اینکه کیوان امرایی نیز دو هفته‌ای است که مصدوم شده و امکان همراهی صبا را ندارد و نمی‌تواند در ترکیب اصلی صبای قم برابر تیم داماش گیلان قرار بگیرد.

آخرین بازیکن محروم صبای قم از دیدار خانگی با تیم فوتبال داماش گیلان مجید حیدری مدافع بلند قامت و آماده این تیم است که در دیدار هفته گذشته با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از داور مسابقه کارت قرمز گرفت و بدین ترتیب از بازی با داماش گیلان محروم شد.

انتهای پیام/78002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول