اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/141

داودی: واحد تولید داروهای دام و طیور دهه فجر در انزلی افتتاح می‌شود

فرماندار انزلی از افتتاح واحد تولید داروهای دام و طیور آروین دارو همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

داودی: واحد تولید داروهای دام و طیور دهه فجر در انزلی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، سعادتمند داودی عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار کرد: پروژه‌های مختلف عمرانی و عام‌المنفعه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در انزلی افتتاح می‌شود.

وی به افتتاح دامداری سیمرغ دشت معاف در روستای معاف انزلی اشاره کرد و افزود: 780 میلیارد ریال برای پروژه مذکور هزینه شده است.

داودی از افتتاح واحد بسته‌بندی محصولات خشکباری در شهرک صنعتی حسن‌رود همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: هفت هزار میلیارد ریال برای پروژه مذکور سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار انزلی با بیان اینکه برای افتتاح پروژه‌ها منتظر مناسبت‌ها نمی‌مانیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌ها پس از تکمیل شدن به بهره‌برداری می‌رسند.

وی به وجود 28 روستا در بندر انزلی اشاره کرد و گفت: جشن انقلاب در مدت سه سال گذشته در 15 روستا برگزار شده است.

داودی با اشاره به احداث 3 هزار و 100 متر خط 20 کیلوولت هوایی به منظور تامین برق مسکن مهر انزلی، یادآور شد: یک‌هزار و 700 متر شبکه فشار ضعیف زمینی تامین برق مسکن مهر انزلی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

این مسئول از افتتاح واحد تولید داروهای دام و طیور آروین دارو همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در انزلی خبر داد و بیان کرد: 3 میلیارد و 600 میلیون تومان برای پروژه مذکور سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار انزلی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: جشن انقلاب با محوریت مساجد در انزلی برگزار می‌شود.

وی از نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با ورود امام (ره) به میهن در تمام مدارس انزلی خبر داد و اظهار کرد: گروه‌های سرود 313 نفری پسران و دختران در مزار شهدا، نماز جمعه و جشن‌ها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه اجرا می‌کنند.

داودی با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی بسیاری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در انزلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: 38 مسابقه ورزشی به صورت محلی، استانی و منطقه‌ای در انزلی برگزار می‌شود.

فرماندار انزلی به برگزاری یادواره شهدای روستای آبکنار همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کتاب خاطرات مبارزان انزلی در دوران انقلاب اسلامی در دهه فجر رونمایی می‌شود.

وی، نورافشانی شهر انزلی در شب 22 بهمن، گلباران مزار شهدا و برگزاری شهدای زن بندر انزلی را از دیگر برنامه‌‌های اجرایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول