اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

نمایشگاه کتاب عاملی برای ارتقای فرهنگ اجتماعی است

فرمانده نیروی انتظامی استان قم برپایی نمایشگاه کتاب را عاملی برای ارتقای فرهنگ و بینش اجتماع دانست و گفت: عرضه کتاب در حقیقت عرضه خوبی‌ها و معارف جدید است.

نمایشگاه کتاب عاملی برای ارتقای فرهنگ اجتماعی است

سردار کاظم مجتبایی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه برپایی نمایشگاه در فضایی زیبا و جذاب اقدام بسیار مناسبی بوده است، اظهار داشت: این امر مایه مباهات و خوشحالی برای اهالی فرهنگ در قم است.

وی افزود: نمایشگاه امسال از نظر وسعت، زیبایی و موضوعیت با کتاب هماهنگی خوبی دارد و امید و نشاط خوبی نیز به همین دلیل در میان بازدیدکنندگان دیده می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه عناوین کتاب‌ها در سال‌جاری در نمایشگاه کتاب بسیار خوب انتخاب شده‌اند، خاطرنشان کرد: ناشران در سال‌جاری سعی کرده‌اند نیازهای اجتماع را در عرضه کتاب‌های مختلف بیشتر مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: مجموعه این عوامل سبب شده است مردم بیشتری به نمایشگاه کتاب استان قم در نهمین دوره بیایند و چند برابر شدن بازدیدکنندگان نشان‌دهنده نتیجه‌بخش بودن تلاش‌های چند ماهه دست‌اندرکاران در برگزاری آن است.

مجتبایی برپایی نمایشگاه کتاب را عاملی برای ارتقای فرهنگ و بینش اجتماع دانست و عنوان داشت: عرضه کتاب در حقیقت عرضه خوبی‌ها و معارف جدید است و از اینکه مسئولان فرهنگی در قم چنین دغدغه‌ای دارند خوشحال هستیم و امیدواریم همه کسانی که در این حوزه تلاش می‌کنند در ادامه مسیر موفق باشند.

انتهای پیام/78004/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول