اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/140

اسماعیلی: مستند یونس رودباری دهه فجر رونمایی می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از رونمایی از پوستر و مستند حجت‌الاسلام سیدیونس حسینی رودباری نخستین شهید روحانی قیام 15 خرداد در دهه فجر امسال خبر داد.

اسماعیلی: مستند یونس رودباری دهه فجر رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی عصر امروز در جمع خبرنگاران انقلاب اسلامی را مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از قیام عاشورای حسینی (ع) عنوان کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تا قیام جهانی مهدی (عج) استمرار دارد، اظهار کرد: مردم ایران با صبر، استقامت، مبارزه حق‌طلبان و پیروی از رهنمودهای حکیمانه امام (ره) و مقام معظم رهبری پس از پیروزی انقلاب اسلامی صاحب اقتدار و عزت عظیم شدند.

اسماعیلی به وحشت استکبار جهانی از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصت مناسبی برای احیای گفتمان بی‌بدیل شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب خواند و بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سایه وابستگی به مبدأ حقیقت در مقابل تمام قدرت‌ها مقاومت کرده است.

اسماعیلی انقلاب اسلامی را مانند انقلاب‌های پیامبران دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ملی و براساس اسلام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در ادامه به برنامه‌های اجرایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: نمایش «هر اندازه دور همان اندازه نزدیک» همزمان با دهه فجر در شهرستان‌های رشت، لاهیجان، انزلی، ماسال، فومن و صومعه‌سرا اجرا می‌شود.

وی از برگزاری نخستین یادواره شهدای روستایی پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و یادآور شد: گیلان 10 شهید روستایی انقلاب اسلامی دارد.

اسماعیلی با اشاره به اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران گیلان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به مشهد مقدس، اظهار کرد: یادواره‌های شهدا با همکاری ستاد برگزاری شهدای استان و شهرستان‌ها در نقاط مختلف گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به رونمایی از پوستر و مستند حجت‌الاسلام سید یونس حسینی رودباری نخستین شهید روحانی قیام 15 خرداد همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تجلیل و دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با محوریت شهدا و ایثارگران دوران پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدای روستایی رشت، لاهیجان و لنگرود همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌شود، تصریح کرد: اجرای طرح پایش سلامت والدین شهدا از دیگر اقدام‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/84001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول