اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی قزوین:

بستر سرمایه‌گذاری خارجی در قزوین فراهم است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: بستر سرمایه‌گذاری خارجی در قزوین فراهم است و سرمایه‌گذاران با اطمینان می‌توانند در قزوین سرمایه‌گذاری کنند.

بستر سرمایه‌گذاری خارجی در قزوین فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست تخصصی هیئت تجاری و دانشگاهی پرتغال با اعضای اتاق بازرگانی و تجار قزوین با حضور برزگر معاون تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت، ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمعی از تجار و بازرگانان در سالن شهرداری منطقه دو قزوین برگزار شد.

علیرضا کشاورز قاسمی در این نشست اظهار داشت: در حال حاضر 22 شرکت خارجی در قزوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند که برخی از این شرکت‌ها برندهای شناخته شده جهانی هستند و این نشان‌دهنده ظرفیت‌های مطلوب سرمایه‌گذاری در قزوین است.

وی با تأکید بر اینکه بازرگانان و تجار قزوینی و پرتغالی باید به خوبی از ظرفیت‌ها استفاده کنند، ادامه داد: قزوین موقعیت بسیار خوبی در ایران داشته و شرکت‌های خارجی و ایرانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و محصولات خود را در بازار مصرف ارائه می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین با بیان اینکه قزوین آماده همکاری دوجانبه با پرتغال است، افزود: تجار و بازرگانان قزوینی و پرتغالی می‌توانند با بررسی محصولات و ظرفیت‌های دو طرف، محصولات و خدمات مشترکی را نسبت به تقاضا بازار تولید کنند.

کشاورز قاسمی با اشاره به تفاوت‌های اختیارات شهرداری‌ها در ایران و پرتغال بیان کرد: از بازرگانان و تجار ایران و پرتغال می‌خواهیم که با مذاکره صادرات و واردات و فعالیت‌های بازرگانی را گسترش داده و زمینه‌های سرمایه‌گذاری را فراهم آورند.

این مسئول بیان داشت: اتاق بازرگانی قزوین براساس وظایف ذاتی خود به دنبال تحکیم روابط اقتصادی بین پرتغال و قزوین است و در این راستا همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین با اشاره به برخی از ظرفیت‌های استان قزوین گفت: قزوین در جذب سرمایه‌گذار خارجی رتبه دوم را در کشور دارد که این از شرایط مناسب استان برای سرمایه‌گذاران خارجی حکایت دارد و بستر برای سرمایه‌گذاران خارجی در قزوین فراهم است.

انتهای پیام/77003/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول