اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی لنده خبر داد

اجرای بیش از 30 گفتمان دانش‌آموزی در مدارس لنده

کارشناس فرهنگی و تبلیغی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بیش از 30 گفتمان دانش‌آموزی در مدارس برگزار شد.

اجرای بیش از 30 گفتمان دانش‌آموزی در مدارس لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، مهدی‌ فتاحی‌پور ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل فرهنگی شهرستان لنده گفت: شهرستان لنده در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح استان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح وسیع نیازمند برنامه‌ریزی و اعتبار خوبی بوده که زمینه توسعه فعالیت‌ها را دوچندان می‌کند.

کارشناس فرهنگی و تبلیغی تبلیغات اسلامی لنده گفت: وجود روحیه تعامل و همکاری میان ادارات فرهنگی یک ضرورت بوده که در این شهرستان به خوبی دیده می‌شود.

فتاحی‌پور در ادامه با اشاره به فعال بودن هیئت‌های مذهبی شهرستان لنده تصریح کرد: طرح‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی در قالب هیئت‌های مذهبی و با پشتیبانی مالی و اعتباری سازمان در شهر و روستا برگزار می شود.

وی افزود: طی یک ماه گذشته دو طرح فرهنگی کسب روزی حلال و گفتمان‌های دانش‌آموزی در شهرستان لنده اجرایی شده که با استقبال خوب مردم و مسئولان و دانش‌آموزان رو به رو شده است.

دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی شهرستان لنده گفت: در راستای ترویج فرهنگ کسب و کار و توجه به آداب اسلامی کسب بیش از شش جلسه در مساجد و ادارات شهرستان لنده با حضور مردم‌، کسبه و بازاریان و کارمندان ادارات برگزار شد.

فتاحی‌پور یادآور شد: با همکاری اداره آموزش و پرورش بیش از 30 گفتمان دانش‌آموزی اجرا گردید که با استقبال دانش آموزان رو به رو شد.

انتهای پیام/82013/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول