اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگی رسانه و فناوری‌های نوین سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد

اجرای 121 هزار گفتمان دینی در کشور

مدیرکل فرهنگی رسانه و فناوری‌های نوین سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای 121 هزار گفتمان دینی در کشور خبر داد.

اجرای 121 هزار گفتمان دینی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سیدناصر نوری‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه در توسعه فرهنگ دینی اظهار کرد: امروزه اهمیت و جایگاه رسانه بر کسی پوشیده نیست و باید تعامل بیشتری با رسانه‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استفاده از حوزه رسانه در راستای نشر و تبلیغ احکام دینی امری ضروری است، تصریح کرد: استفاده از رسانه در شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌های پنهان و آشکار و روش‌های نوین تبلیغ اثرگذار است.

مدیرکل فرهنگی رسانه و فناوری‌های نوین سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده تبلیغی در حوزه رسانه افزود: رسانه‌ها حلقه‌ نهادهای فرهنگی بوده و ارائه راهکارهای تبلیغی علاوه بر برنامه‌های فرهنگی به عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی داشتن فکر و برنامه برای تبلیغات فرهنگ دینی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نباید تنها بنگاه اجرایی باشد بلکه می‌تواند اندیشه تبلیغی و فرهنگی را معماری کند.

نوری‌زاده کار در مقوله فرهنگ را نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و بهره‌مندی از رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌ها باید منویات و سیاست‌های رهبری را عملیاتی کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ما سربازان نظام هستیم یادآور شد: دشمن با تمام توان خود از رسانه‌ها علیه ایران اسلامی استفاده می‌کند و تلاش خود را ادامه می‌دهد.

این مسئول بزرگ‌ترین سرمایه کشور را رهبری دانست و متذکر شد: رهبری با تیزبینی و دقت عمل در این عرصه حرکت می‌کند.

وی حوزه فرهنگ را بسیار وسیع خواند و خاطرنشان کرد: همه باید دست در دست هم دهیم و برای واقعی جلوه دادن آنچه که دشمن خلاف آن را بیان می‌کند وارد عمل شویم.

مدیرکل فرهنگی رسانه و فناوری‌های نوین سازمان تبلیغات اسلامی بزرگ‌نمایی نکردن رسانه‌ها در انعکاس اخبار را مورد تأکید قرار داد و افزود: رسانه می‌تواند سبک زندگی مردم را ارائه دهد و آنها را در مسیر دین امیدوار کند و نیز گاهی می‌تواند آب در آسیاب دشمن بریزد و امید را از جامعه بگیرد بنابراین جایگاه رسانه بسیار حساس است.

وی با بیان اینکه نباید مروج فرهنگ غربی باشیم خاطرنشان کرد: باید مروج فرهنگی باشیم که با انقلاب اسلامی نسبت داشته باشد.

نوری‌زاده سازمان تبلیغات اسلامی را در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرین خواند و تصریح کرد: اداره کل فرهنگی رسانه و فناوری‌های نوین سازمان دارای سه اداره اقشار اجتماعی است که گفتمان‌های دینی را پوشش می‌دهد.

وی از اجرای 121 هزار گفتمان دینی در کشور خبر داد و متذکر شد: از سال 85 تاکنون 12 میلیون نفر زیر پوشش گفتمان دینی قرار گرفتند.

مدیرکل فرهنگی رسانه و فناوری‌های نوین سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات را یکی از نهادهای فرهنگی معرفی کرد و گفت: برخی مردم جایگاه تبلیغات را در حد یک بنر و نصب پرده تنزل می‌دهند در حالی که سازمان تبلیغات 80 هزار هیئت مذهبی کشور را ساماندهی می‌کند و مبلغان زیادی برای تبلیغ اعزام می‌کند.

نوری‌زاده خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی تاکنون بین 30 تا 40 هزار نفرروز تبلیغ را ساماندهی کرده است.

وی ایجاد فضای مجازی تبیان با 31 درگاه استانی را بسیار فعال دانست و یادآور شد: تبیان در حوزه فضای مجازی سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های خوبی را اجرایی کرده است.

انتهای پیام/2300/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول