اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کازرون:

راه عبوری آثار باستانی بیشاپور‌‌ سنگ‌فرش شود

فرماندار کازرون سنگ‌فرش کردن راه عبوری آثار باستانی بیشاپور توسط اداره راه این شهرستان منطبق با قوانین میراث فرهنگی تا قبل از تعطیلات نوروزی را خواستار شد.

راه عبوری آثار باستانی بیشاپور‌‌ سنگ‌فرش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، الیاس محمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مسئول حوزه سازندگی سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان کازرون در سالن موزه بیشاپور برگزار شد در سخنانی با گرامی‌داشت فرا رسیدن سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: روش و منشی که از سوی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در مورد چگونگی برگزاری گرامی‌داشت دهه مبارک فجر تدوین شده باعث شده که هر ساله سالروز انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از سال‌های پیش از آن توسط مردم برگزار شود. 

وی افزود: امسال برنامه‌های متنوعی در 10 شب توسط مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان کازرون در طول دهه فجر انقلاب در10 مسجد این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار کازرون با بیان اینکه در برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب برخی ادارات و نهادها عقب هستند گفت: در این راستا تمام ادارات، نهادها و ارگان‌های نظامی و انتظامی باید در اجرای برنامه‌های متنوع و باشکوه فجر انقلاب تلاش کنند.

محمدی از اهتزاز پرچم‌های رنگ و رو رفته در دهه فجر توسط برخی ادارات و نهادها به بهانه صرفه‌جویی انتقاد کرد و از ادارات و نهادها و دستگاه‌های اداری این شهرستان خواستار آذین‌بندی مناسب و شایسته فجر انقلاب شد.

وی در ادامه از ستاد تسهیلات نوروزی و دستگاه‌های اداری این شهرستان خواست در دو ماه مانده به پایان سال در راستای تأمین رفاه حال مسافران نوروزی که از نقاط مختلف کشور به این شهرستان سفر می‌کنند تدابیری بیندیشند.

فرماندار کازرون تصریح کرد: در سال گذشته یک میلیون و 900 هزار مسافر در شهرستان کازرون میهمان بودند که امسال با توجه به شرایط خوب آب و هوایی و بارندگی به‌موقع و سرسبزی این شهرستان مسافران بیشتری نسبت به سال گذشته سفر خواهند کرد.

محمدی از حضور و پاسخگویی برخی مسئولان استانی در دو جمعه آینده در مصلای نماز جمعه کازرون خبر داد و ابراز داشت: مردم این شهرستان می‌توانند مشکلات و سئوالات خود را مطرح و از مسئولان مربوطه پاسخ دریافت کنند.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه اعضای شورای اداری این شهرستان از قسمت‌های مختلف شهر تاریخی بیشاپور بازدید کردند.

انتهای پیام/‌2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول