اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب دومین پیروزی متوالی

آریا به صدر جدول رده‌بندی لیگ تکواندو نونهالان قم صعود کرد

دومین هفته از پیکارهای فصل جدید مسابقات قهرمانی لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم با صدرنشینی تیم شرکت سازه‌گستر مشاور آریا پایان یافت.

آریا به صدر جدول رده‌بندی لیگ تکواندو نونهالان قم صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی هیئت تکواندو استان قم فصل جاری مسابقات لیگ تکواندوی قهرمانی باشگاه‌های قم با حضور تیم‌های مدعی در رده‌های سنی مختلف با انجام دیدارهای هفته دوم پیگیری شد و این هفته را با صدرنشینی تیم شرکت سازه‌گستر مشاور آریا پشت سر گذاشت.

خانه تکواندوی قم میزبان رقابت‌های هفته دوم فصل جاری لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان قم بود و تکواندوکاران مستعد قمی در ترکیب 6 تیم حاضر در لیگ نونهالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نتایج دیدارهای هفته دوم به شکلی رقم خورد که تیم تکواندو شرکت سازه‌گستر مشاور آریا با کسب 2 پیروزی، 15 برد انفرادی، 5 باخت انفرادی، 208 امتیاز انفرادی و 6 امتیاز تیمی بالاتر از تیم ایساکو استانی حسینی صدر جدول رده‌بندی را از آن خود کرد.

تیم تکواندو پسران ایساکو استانی حسینی نیز شرایط مشابه و در حالی که 2 پیروزی، 15 برد انفرادی، 5 باخت انفرادی، 181 امتیاز انفرادی و 6 امتیاز تیمی کسب کرد در تعقیب تیم شرکت سازه‌گستر مشاور آریا در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

تکواندوکاران مدرسه بلال به سرمربیگری بلال سلیمانی از مربیان سازنده و با دانش تکواندو قم نیز این هفته اگر چه مصاف رو در رو با تیم ایساکو استانی حسینی را واگذار کردند اما با کسب یک پیروزی، یک باخت، 12 برد انفرادی، 8 باخت انفرادی، 179 امتیاز انفرادی و سه امتیاز تیمی در مکان سوم جای دارند.

مدرسه تکواندو سام نیز با یک پیروزی، یک باخت، 10 برد انفرادی، 9 باخت انفرادی، 128 امتیاز انفرادی و سه امتیاز تیمی در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم قرار گرفته است و به روزهای آتی برای رسیدن به مکان‌های بالای جدول نگاه دارد.

همچنین با پایان دومین هفته از دور رفت پیکارهای لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم تیم‌های باشگاه تکواندو مولوی و باشگاه شهید بیطرفان بدون کسب پیروزی و امتیاز در رده‌های پنجم و ششم جدول رده‌بندی ایستادند.

دیدارهای هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم در حالی به انجام رسید که این هفته تیم شرکت سازه‌گستر مشاور آریا موفق به شکست 8 بر 2 تیم شهید بیطرفان شد و تکواندوکاران تیم مدرسه سام توانستند با حساب 7 بر 2 باشگاه مولوی را مغلوب کند، ضمن اینکه تیم ایساکو استانی حسینی 6 بر 4 بر تیم مدرسه تکواندو بلال غلبه کرد.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول