اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان لیگ رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان

تکواندوکاران باشگاه مولوی در لیگ باشگاه‌های قم صدرنشین شدند

رئیس هیئت تکواندوی استان قم از پایان رقابت‌های هفته نخست لیگ تکواندوی جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های قم با صدرنشینی باشگاه تکواندوی مولوی خبر داد.

تکواندوکاران باشگاه مولوی در لیگ باشگاه‌های قم صدرنشین شدند

علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشبختانه پیکارهای هفته نخست لیگ تکواندوی باشگاه‌های قم با کیفیتی مطلوب به انجام رسید و شاهد رقابت نزدیک و جذاب استعدادهای آینده‌دار تکواندوی قم در این هفته بودیم.

وی افزود: در حال حاضر تکواندوی قم یکی از هیئت‌های فعال تکواندوی کشور به شمار می‌رود که در هر 2 بخش آقایان و بانوان در رقابت‌های لیگ و مسابقات قهرمانی کشور حضور گسترده‌ای دارد و تکواندوکاران ما موفقیت‌های قابل توجهی نیز به دست آورده‌اند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم عنوان کرد: مهمترین عامل رشد و پیشرفت تکواندوی قم در سال‌های اخیر توجه ویژه هیئت به سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه، برخورداری از مربیان دلسوز و با دانش و همچنین برگزاری منظم مسابقات استانی و اعزام‌ها به رقابت‌های کشوری محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: ما به بخش‌های مختلف که می‌تواند زمینه رشد و پیشرفت تکواندوی قم را بیش از پیش مهیا کند، توجه ویژه‌ای داریم که بخش‌هایی همچون آموزش، اعزام، برگزاری مسابقات منظم قهرمانی و لیگ استان و حضور مستمر در رقابت‌های قهرمانی و لیگ کشور از این جمله به شمار می‌روند.

افکاری خاطرنشان کرد: در سال‌ جاری مسابقات لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان قم را با حضور تکواندوکاران توانمند و مستعد قمی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌کنیم و در لیگ جوانان و بزرگسالان 6 تیم حضور دارند.

وی یادآور شد: در پایان رقابت‌های هفته نخست لیگ تکواندوی جوانان و بزرگسالان قم باشگاه تکواندوی مولوی صدرنشین شد، باشگاه ایساکو استانی حسینی در مکان دوم ایستاد و تیم‌های تجهیزات رزمی سامکوه، مدرسه تکواندوی سام و شهدای نیروگاه در مکان‌های سوم تا پنجم ایستادند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم با بیان اینکه در پایان رقابت‌های هر هفته برترین‌های مسابقات را نیز اعلام می‌کنیم، افزود: در بین برترین‌های هفته عنوان برترین مربی به روح‌الله رضاپور از باشگاه ایساکو استانی حسینی رسید و محمدرضا حیدری از همین باشگاه فنی‌ترین تکواندوکار شد.

وی با بیان اینکه تیم شهدای نیروگاه این هفته استراحت داشت و علی‌اصغر حیدرزاده بهترین داور شد، افزود: همچنین عنوان بهترین سرپرست هفته نخست لیگ تکواندوی جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های استان قم را علیرضا ابوطالبی از باشگاه ایساکو استانی حسینی کسب کرد و سید محمد رفیعی دیگر تکواندوکار این تیم به عنوان نمونه اخلاق معرفی شد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول