اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی یک درگیری قبیله‌ای در روستای کرگان

شلیک "منور" جوان مینابی را از پای در‌آورد

یک جوان 16 ساله در روستای کرگان میناب در پی درگیری قبیله‌ای با "منور" مصدوم و در راه بیمارستان جان باخت.

شلیک "منور" جوان مینابی را از پای در‌آورد

اسماعیل ملاحی دهیار روستای کرگان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هرمزگان، با تایید خبر مرگ این جوان در پی اصابت منور، اظهار داشت: در پی درگیری بین دو قبیله در روستای کرگان جوان 16 ساله به هویت حسین ملاحی فرزند مالم به علت اصابت منور به صورت، جان خود را از دست داد.

وی با تشریح نحوه وقوع این درگیری در این روستا گفت: طبق آنچه در بین عموم مطرح است علت این درگیری مباحث قبیله‌ای و حساب و بدهی در زمینه لنج است.

ملاحی در ادامه گفت: همچنین از طرف عده‌ای از مردم، دلیل این درگیری ارائه گزارش به نیروی انتظامی و دریابانی در زمینه فعالیت در بحث قاچاق سوخت توسط طرف مقابل نیز مورد بحث است.

وی گفت: این درگیری پس از اقامه نماز جمعه و ابتدا با درگیری لفظی در حیاط مسجد جامع آغاز و سپس در محله‌ای معروف به علی جورج ادامه یافت که پس از شلیک منور و اصابت به صورت جوان موجب مرگ وی شده است. 

ملاحی با بیان اینکه جوان پس از اصابت منور به صورتش در مسیر بیمارستان از دنیا می‌رود، بیان داشت: جسد متوفی جهت سیر مراحل قانونی در پزشکی قانونی است و فرد مظنون به شلیک منور که جوان 20 ساله‌ای است نیز بازداشت شده است.

کرگان روستایی ساحلی و جزو بخش بندزرک در فاصله 20 کیلومتری مرکز شهرستان میناب قرار دارد.

به گزارش فارس، قاچاق سوخت در این منطقه از هرمزگان طی سال‌های اخیر گسترش یافته است، منور بیشتر مورد استفاده قاچاقچیان در زمان‌هایی است که راه را گم می‌کنند و یا نیاز به اعلام خطرات راه برای سایر همکارانشان در مسیر باشد.

پیرامون این درگیری نیز اخباری غیررسمی و متعدد به گوش می‌رسد که خواهان بررسی بیشتر توسط مقامات مربوطه است.

انتهای پیام/88004/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول