اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر / 9

حیدریان: 2 میلیارد ریال برای فضاسازی شهری ورامین اختصاص یافت

مسئول کمیته تزئینات ستاد دهه فجر شهرستان ورامین از تصویب 2 میلیارد ریال اعتبار برای فضاسازی شهری در این دهه مبارک خبر داد.

حیدریان: 2 میلیارد ریال برای فضاسازی شهری ورامین اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی حیدریان پنج‌شنبه شب در جمع خبرنگاران ورامین از تخصیص 2 میلیارد ریال اعتبار برای فضاسازی شهری ورامین در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: همه ما خود را مدیون دهه فجر می‌دانیم و باید آنچه در توان داریم در طبق اخلاص گذاشته و به میدان بیاییم، به همین علت شورای اسلامی شهر مجوز اعتبار 2 میلیارد ریالی برای تزئینات شهری در دهه مبارک فجر را صادر کرد.

شهردار ورامین گفت: از صبح جمعه همکاران من تبلیغات شهری را شروع می‌کنند و هدف آن هم ایجاد رضایت‌مندی هرچه بیشتر در شهروندان و زمینه‌سازی برای حضور هرچه باشکوه‌تر مردم عزیز در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است.

حیدریان از تخفیف 20 درصدی در عوارض شهری در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد و عنوان کرد: شورای اسلامی شهر در تعطیلات خود به سر می‌برد و این تعطیلات تا 11 بهمن ادامه خواهد داشت اما به‌صورت تلفنی رضایت اعضاء شورا جلب شده و در صورت تصویب نهایی به عزیزانی که عوارض شهری خود را در دهه مبارک فجر پرداخت می‌کنند 20 درصد تخفیف اعطاء می‌شود.

وی همچنین با اشاره به مسئولیت روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر در کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر از اصحاب رسانه و خبرنگاران به‌عنوان عضو این کمیته خواست تمام سعی و تلاش خود را برای انعکاس دقیق اخبار و رویدادهای انقلابی به کار گیرند.

شهردار ورامین گفت: لازم است تمام مردم، مسئولان و همه اقشار جامعه در برگزاری مراسمات با ستاد دهه فجر نهایت همکاری را داشته باشند چرا که اگر امروز انقلاب اسلامی در سر تا سر جهان محترم و بزرگ شمرده می‌شود حاصل حضور ملت شریف ایران در تمام صحنه‌های انقلاب به ویژه دهه مبارک فجر است، که البته مردم همواره نشان دادند دل‌های ملت مسلمان در گرو انقلاب اسلامی خود بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/2462/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول