اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی:

ضریب استفاده از مزایای برق در روستاهای آذربایجان غربی به 100 درصد می‌رسد

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: سه روستای شهرستان‌های تکاب، سردشت و ارومیه در طول ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

ضریب استفاده از مزایای برق در روستاهای آذربایجان غربی به 100 درصد می‌رسد

حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برق اکنون نعمت بسیار بزرگی برای بشریت محسوب می‌شود که در تلاش هستیم تمام مناطق روستایی آذربایجان غربی را نیز از وجود این نعمت برخوردار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 826 روستای بالای 10 خانوار استان در قالب 288 هزار و 139 مشترک از مزایای برق بهره‌مند شده‌اند، بر لزوم توسعه و تسریع این روند در دیگر روستاهای استان نیز تاکید کرد.

کاظمی‌کیا از برخورداری سه روستای دیگر استان در طول ایام دهه فجر از نعمت برق خبر داد و افزود: این روستاها در شهرستان‌های ارومیه، تکاب و سردشت هستند که در طول جشن انقلاب امسال از مزایای برق برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ضریب استفاده از مزایای برق در روستاهای استان به 100 درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به احداث یک‌هزار و 830 متر خط فشار ضعیف و 6 هزار و 590 متر خط فشار متوسط برای اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: سه دستگاه پست هوایی نیز در این راستا احداث شده است.

کاظمی‌کیا هزینه اجرای این طرح را افزون بر 3 میلیارد و  443 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: اداره برق نیز در طول ایام دهه فجر در بخش دشتک چالدران احداث می‌شود.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول