اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای برنامه‌های متنوع

کودکان و نوجوانان بندر امام به استقبال دهه فجر می‌روند

همزمان با دهه مبارک فجر، کودکان و نوجوانان بندر امام با اجرای برنامه‌های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استقبال از خاطرات روزهای پیروزی انقلاب می‌روند.

کودکان و نوجوانان بندر امام به استقبال دهه فجر می‌روند

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر امام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: کارگاه آموزش نمایش کاغذی با هدف آشنایی بچه‌های بندر امامی با این هنر و همچنین آشنایی آن‌ها با وقایع و اتفاقات انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

لیلا سپهری نمایش کاغذی را یکی هنرهای جذاب معرفی کرد و خاطر نشان کرد: مربیان کانون قصد دارند با این ابزار هنری وقایع انقلاب را در قالب داستان‌های نمایشی با کودکان و نوجوانان کار کنند و به شیوه غیر مستقیم آن‌ها را با وقایع انقلاب آشنا کنند.

وی اجرای فعالیت‌هایی چون نمایش خلاق، ایستگاه نقاشی، ایستگاه سفال و خوشنویسی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این مرکز برای برگزاری هرچه باشکوه تر ایام الله دهه فجر معرفی کرد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر امام یادآور شد: مربیان کانون همزمان با این ایام با تدارک ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به استقبال کودکان و نوجوانان بندر امامی می‌روند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان 52 مرکز ثابت و سیار دارد که بیش از 40 فعالیت را برای کودکان و نوجوانان 7 تا 16 سال اجرا می‌کند.

انتهای پیام/72001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول