اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اردکان:

قاتل قبل از ارتکاب قتل در اردکان دستگیر شد

فرمانده انتظامی اردکان از دستگیری فردی که قصد قتل یک نفر را داشت، قبل از اینکه حادثه رخ دهد، خبر داد.

قاتل قبل از ارتکاب قتل در اردکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ احمد کمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری قاتل اجیر شده به نام «ع. م» خبر داد که توسط شخصی اجیر و به اردکان دعوت شده بود.

وی ادامه داد: قرار بود این فرد اجیر شده ساعت 10 شب زمانی که قربانی به نام «الف.ط» برای مراجعه به منزل تردد می‌کند با ضربه زدن با یک میلگرد به سر او، وی را به قتل برساند.

فرمانده انتظامی اردکان خاطرنشان کرد: از آنجا که گشت کلانتری مرکز اردکان در محدوده چند صد متری از محل وقوع حادثه وجود داشت و در زمان درگیری مقتول با قاتل و تماس یکی از ساکنان با پلیس 110 پس از یک دقیقه، گشت کلانتری مرکز به مقصد رسید، قاتل با وسایل ادوات قتل شامل میلگرد و شوکر در حالی که نقاب بسته بود، دستگیر شد.

پس از دستگیری، فرد مورد نظر با توجه به اینکه هیچگونه مدارکی همراه نداشت بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی، بازجویی فنی از وی آغاز شد که متهم پس از چند ساعت لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی اردکان عنوان کرد: متهم در اعتراف خود اعلام کرد که برای قتل بنا به پیشنهاد شخصی که وی نیز شناسایی و دستگیر شد از سراوان به اردکان آمده و پس از چند روز اقامت و شناسایی مقتول و محل تردد وی، طرح‌ریزی نقشه قتل را انجام دادم که حین اجرا توسط ماموران اردکان دستگیر شدم.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول