اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه:

کودکان کرمانشاهی در مسابقه هنری کشور چک دیپلم افتخار گرفتند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: دو کودک کرمانشاهی موفق به دریافت دیپلم افتخار در مسابقه هنری کشور چک شدند.

کودکان کرمانشاهی در مسابقه هنری کشور چک دیپلم افتخار گرفتند

رضا موزونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: دو کودک کرمانشاهی موفق به دریافت دیپلم افتخار در مسابقه هنری کشور چک شدند.

وی با بیان اینکه این مسابقه در سال 2013 میلادی و با موضوع «آداب و رسوم و میراث فرهنگی مردم کشور من» برگزار شد، افزود: در این مسابقه 887 اثر نقاشی و 33 عکس از اعضای مراکز کانون سراسر کشور شرکت داده شده بود.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برگزار کنندگان این رقابت‌ هنری باسابقه در کشور چک از دریافت 24 هزار و 593 اثر از 61 کشور توسط دبیرخانه این مسابقه خبر داده بودند.

وی با اشاره به روند موفقیت‌های چشمگیر اعضای هنرمند کانون استان کرمانشاه در میادین بین‌المللی، تصریح کرد: این امر را مرهون تلاش‌های مجدانه مربیان دلسوز مراکز کانون استان هستیم.

موزونی برندگان هنرمند کرمانشاهی را «مینا فیروزبخت» عضو پنج ساله مرکز شماره 6 کانون کرمانشاه و «آیدا سروش» هشت ساله از کرمانشاه اعلام کرد که موفق به دریافت دیپلم‌های افتخار شده‌اند.

گفتنی است دست‌اندرکاران برگزاری مسابقه لیدیسه در اقدامی دیگر نمایشگاهی از آثار دوره گذشته این مسابقه(سال 2012) را که موفق به کسب مدال نشده بودند، در شهر کلادنو برپا و به تعدادی از این آثار نیز جایزه و دیپلم افتخار اهدا کردند.

انتهای پیام/2700/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول