اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه خبر داد

امضای تفاهمنامه کانون و بنیاد حفظ آثار کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از امضای تفاهمنامه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و بنیاد حفظ آثار کرمانشاه خبر داد.

امضای تفاهمنامه کانون و بنیاد حفظ آثار کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرادعلی محمدی صبح امروز در جلسه کارگروه کودک و نوجوان دفاع مقدس استان اظهار داشت: گسترش تفکر بسیجی و توسعه روحیه شهادت طلبی در جامعه ماموریت اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

محمدی با تقدیر از اقدامات اداره کل کانون‌ پرورش فکری استان در تعامل و هم‌فکری با برنامه‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: معرفی ارزش‌های دفاع مقدس در قالب ادب و هنر به کودکان و نوجوانان یکی از اهداف این بنیاد است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه مکتوب کردن آثار دفاع مقدس را رویکردی علمی توصیف کرد و بیان داشت: به ‌انجام رساندن کار انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، مأموریت خطیری است.

وی ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را دارای سه نوع رویکرد توصیفی، تحلیلی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: بهترین راه برای ماندگاری فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، رویکرد سوم یعنی انتقال ارزش‌ها از طریق آموزش و ادبیات است.

این مسئول با اشاره به برداشتن گام‌های مناسب در این زمینه‌ها، یادآور شد: این امر نیازمند توجه بیشتر مجریان و مسئولان فرهنگی در سطوح مختلف سیاست‌گذاری و اجرایی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از تدوین و تألیف 50 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس در برگزاری کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه در مهرماه 93 خبر داد.

این مسئول این امر را نیازمند توجه جدی به حوزه کودک و نوجوان دفاع مقدس خواند و گفت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده و همکاری‌های کانون‌ پرورش فکری استان کرمانشاه این ضرورت در حال تحقق است و 10 عنوان از این تعداد کتاب در حوزه کودک و نوجوان تدوین می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: کانون با تجربه 50 ساله و در اختیار داشتن نویسندگان متبحر این قابلیت را دارد تا بتواند بهترین آثار دفاع مقدس را در حوزه کودک و نوجوان تولید کند.

رضا موزونی یکی از وظایف اصلی این کارگروه را فراخواندن استعدادهای گمنام نویسندگی در اقصی نقاط استان خواند و تصریح کرد: در فراخوان عمومی خواهان مشارکت تمام نویسندگان استان در حوزه کودک و نوجوان خواهیم بود.

وی وجود ارتباط مؤثر میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای آشنایی کودکان با ارزش‌های دفاع مقدس را ضروری دانست.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول