اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

داوران دیدار صبای قم و داماش گیلان معرفی شدند

داوران مسابقه تیم‌های فوتبال رده یازدهم و دوازدهمی صبای قم و داماش گیلان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

داوران دیدار صبای قم و داماش گیلان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم بعد از دو بازی خوب و حساب شده در مصاف‌های خارج از خانه با تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و تراکتورسازی تبریز که به کسب چهار امتیاز ارزشمند و بهبود موقعیت این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر انجامید، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم داماش گیلان صف آرایی می‌کند.

صبای قم در حالی به شکست داماش گیلان می‌اندیشد که سعید فتاحی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و رسول فروغی کمک داور اول و هادی طوسی کمک داور دوم این دیدار هستند، همچنین امید سعیدفر به عنوان داور ذخیره و زاهد بحرینی به عنوان ناظر مسابقه در این دیدار حضور دارند.

این در شرایطی برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و چهارم از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در اندیشه جبران ناکامی‌های بازی‌های خانگی قبل که به ثبت پنج باخت، سه تساوی و سه پیروزی از 11 مسابقه خانگی قبل در کارنامه این تیم انجامیده و کسب سه امتیاز بازی به مصاف تیم فوتبال داماش گیلان خواهد رفت.

دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال در حالی از فردا پیگیری می‌شود که بازی‌های هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تمام تیم‌های جدول به دنبال کسب امتیاز هستند.

سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه بازی‌های هفته بیست و چهارم را در حالی اعلام کرد که بر اساس آن تیم فوتبال صبای قم در این هفته از رقابت‌ها در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم فوتبال داماش گیلان یکی از پایین جدولی‌ها برابر تماشاگران خودی به میدان می‌رود.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان از ساعت 14 و 30 دقیقه عصر فردا یکشنبه 6 بهمن ماه به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در ورزشگاه 10 هزار نفری یادگار امام قم برگزار خواهد شد تا صبای قم برای تکرار موفقیت‌های دو هفته اخیر لیگ سیزدهم مقابل حریف گیلانی خود صف‌آرایی کند.

در جدول رده‌‌بندی لیگ برتر فوتبال هم‌ اکنون به ترتیب تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، استقلال تهران، پرسپولیس تهران، نفت تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتور‌سازی تبریز در مکان‌های اول تا ششم جای دارند.

این در حالی است که تا پایان هفته بیست و سوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم فوتبال صبای قم با 23 امتیاز در رده یازدهم و داماش گیلان با کسب 22 امتیاز در مکان دوازدهم لیگ سیزدهم جای گرفته‌اند.

برنامه پنج دیدار باقی مانده از هفته بیست ‌و چهارم لیگ برتر فوتبال:

یکشنبه 6 بهمن 92 از ساعت 14 و 30 دقیقه:

صبای قم ـ داماش گیلان در ورزشگاه یادگار امام قم

ملوان انزلی ـ تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی انزلی

فجر شهید سپاسی ـ راه‌آهن در ورزشگاه حافظیه شیراز

استقلال ـ ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تهران

سپاهان - استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان

انتهای پیام/2258/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول