اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

شهرداری سقوط نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه افتخار کارگری برای فوتبال یاسوج را دارم، گفت: با کمک هواداران و رسانه‌ها تیم فوتبال شهرداری یاسوج را در لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ می‌کنیم.

شهرداری سقوط نمی‌کند

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: روز دوشنبه و یا سه‌شنبه همین هفته برای هدایت تیم فوتبال شهرداری به یاسوج می‌آیم.

وی گفت: بر سر سفره مردم این استان نشسته‌ام و پنج سال با این تیم زندگی کرده‌ام و امروز خود را یک یاسوجی و کهگیلویه و بویراحمدی می‌دانم.

غدیری افزود: همه عوامل فوتبال در این استان می‌دانند که به دنبال کاسبی در این تیم نبوده‌ام و هم و غم خود را برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری به کار گرفته‌ام و حتی برای موفقیت تیم کار چمن‌زنی و آب زدن چمن ورزشگاه تختی یاسوج را هم بر عهده گرفته‌ام.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌ مطلب که در مدت مربیگری خود در این تیم به مدت 5 سال جمعا 100 میلیون تومان هم از این تیم پول نگرفته‌ام، خاطرنشان کرد: شما در همین برف اخیر دیدید که چه وضعیتی برای چمن ورزشگاه تختی پیش آمد در حالی که من برای اعتلای نام این شهر و فوتبال یاسوج از زمین چمن تختی چگونه محافظت می‌کردم.

وی ادامه داد: تهمت‌ها و افتراهای ناروایی به من زده شد و حرف‌هایی علیه من در این شهر توسط برخی افراد رد و بدل شده که آن‌ها را به خدا می‌سپارم و اکنون از همه آن‌هایی که در گذشته همراه نبوده‌اند و چه دیگران می‌خواهم برای موفقیت تیم شهرداری یاسوج دست ما و این مجموعه را بگیرند.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه اظهارات خود به وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اشاره کرد و گفت: من هم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم اما ببینید که چگونه بازیکنان تیم فوتبال شهرداری و نیروهای خوب این تیم را کنار گذاشتند و همان نیروها و بازیکنان اکنون در فوتبال گچساران خوش درخشیده‌اند و این تیم در صدر رقابت‌های لیگ دسته اول کشور قرار دارد.

غدیری بیان داشت: شک نکنید که با همراهی هواداران و کمک اصحاب قلم و رسانه تیم شهرداری یاسوج نه تنها در لیگ دسته اول می‌ماند بلکه جایگاهی خوب در جدول پس از گذشت چند هفته برای خود کسب می‌کنیم.

انتهای پیام/2571/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول