اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکرمی در گفت‌وگو با فارس:

حضور 4 نماینده در بین برترین‌های کشور نشان از پیشرفت دو و میدانی قم است

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم قرار گرفتن چهار نماینده قم در بین برترین‌های دو و میدانی کشور را نشان از پیشرفت و توانمندی دو و میدانی قم دانست.

حضور 4 نماینده در بین برترین‌های کشور نشان از پیشرفت دو و میدانی قم است

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مایه مباهات خانواده دو و میدانی و جامعه ورزش استان قم است که امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد حضور چند دو و میدانی کار قمی در بین برترین‌های کشور هستیم.

وی ادامه داد: قم استعدادها و ورزشکاران بسیار مستعدی در رشته دو و میدانی دارد و علاوه بر محمدمحسن ربانی که چهره شاخص و مطرح دو و میدانی قم در یک دهه اخیر بوده اکنون نفرات جوان و با انگیزه‌ای به جمع قهرمانان دو و میدانی قم اضافه شده و افتخار آفرین شده‌اند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در ادامه با اشاره به قرار گرفتن نام چهار دو و میدانی کار قمی در بین اسامی 10 ورزشکار برتر سال 92 دو و میدانی بیان داشت: با پایان مسابقات فضای باز دو و میدانی، 10 نفر برتر مواد مختلف در بخش مردان مشخص شدند.

وی افزود: بر اساس اعلام فدراسیون دو و میدانی کشورمان، دوومیدانی کاران معرفی شده به عنوان نفر برتر مواد و رشته‌های مختلف در سال جاری، با توجه به کسب رکورد‌هایی که در مسابقات قهرمانی، باشگاهی و بین المللی داشته‌اند، مشخص شده‌اند.

اکرمی بیان کرد: بر این اساس در رشته‌های 100 و 200 متر حسن تفتیان به عنوان دو و میدانی کار برتر کشور معرفی شد در حالی که در 400 متر مهدی زمانی این عنوان را کسب کرد و در 800 متر امیر مرادی به عنوان چهره شاخص دو و میدانی  کشور معرفی شد.

وی عنوان داشت: در رشته 1500 متر سجاد مرادی بهترین دو و میدانی کار کشور شد و این عنوان در ماده 5 هزار متر به احمد فرود رسید، ضمن اینکه در رشته 10 هزار متر محمد جعفر مرادی ستاره دو و میدانی ایران لقب گرفت و در 110 متر با مانع روح الله عسگری عنوان برترین دو و میدانی  کار کشور را کسب کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم ابراز داشت: در 400 متر مانع احمد رضا خنفری عنوان برترین دو و میدانی کار کشور را به دست آورد، در 3 هزار متر مانع احمد فرود به این مقام دست یافت و در پرش ارتفاع کیوان قنبرزاده برترین دو و میدانی کار کشور شد.

وی یاد آور شد: در پرش طول محمد ارزنده به عنوان برترین دو و میدانی کار ایران برگزیده شد در حالی که از بین دو و میدانی کاران توانمند استان قم این عنوان در پرش سه گام به میلاد دریساوی و در پرش با نیزه به محمدمحسن ربانی اختصاص پیدا کرد.

اکرمی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در پرتاب دیسک احسان حدادی برترین دو و میدانی ایرانی لقب گرفت، در پرتاب چکش کاوه موسوی به این عنوان دست یافت، ضمن اینکه در پرتاب وزنه امین نیکفر، در پرتاب نیزه ایوب آرخی، در دهگانه عبدالجلیل توماج، در 4 در 100 متر و چهار در 400 متر امدادی تیم نفت، در 20 کیلومتر پیاده روی امیر خیرگو به عنوان برترین‌های ایران معرفی شدند.

انتهای پیام/78002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول