اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی به فارس خبر داد

برگزاری کارگاه ریکاوری و بازیافت انرژی ویژه دو و میدانی‌کاران قم

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از برگزاری کارگاه ریکاوری و بازیافت انرژی در تمرینات ورزشی ویژه ورزشکاران این رشته خبر داد.

برگزاری کارگاه ریکاوری و بازیافت انرژی ویژه دو و میدانی‌کاران قم

علی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با کیفیتی مطلوب به همت هیئت دو و میدانی استان قم و با حضور دکتر سید علی حسینی به عنوان مدرس برگزار شد و مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تمام این تلاش‌ها با هدف افزایش دانش و پیشرفت‌های علمی نیروی انسانی مرتبط با دو و میدانی استان قم در بخش‌های مختلف است تا ان‌شاءالله این رشته ورزشی همچنان در مسیر رشد و پیشرفت و افتخارآفرینی برای ورزش قم و کشور حرکت کند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در چهارمین سالی که از فعالیت این هیئت می‌گذرد تلاش‌های زیادی برای تحول و پیشرفت در دو و میدانی قم صورت گرفته که در کنار بخش قهرمانی یکی از اولویت‌های مهم ما توجه به امر آموزش بوده است.

وی در ادامه از اعزام 2 مربی قمی در دوره مربیگری بین‌المللی این رشته ورزشی زیرنظر مدرس فدراسیون خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی کمیته آموزش فدراسیون دو و میدانی کشورمان، نخستین دوره مربیگری بین‌المللی دو و میدانی سطح یک در تهران برگزار شد و با موفقیت مربیان قمی خاتمه پیدا کرد.

رضایی با اشاره به شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف در دوره آموزشی سطح یک مربیگری بین‌المللی دو و میدانی اظهار کرد: 25 مربی از استان‌های مختلف کشور در نخستین دوره آموزشی سطح یک مربیگری شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به اسامی حاضرین در این دوره عنوان کرد: مربیانی از استان‌های کرمانشاه، اصفهان، همدان، کرمان، خراسان رضوی، یزد، البرز، قم، بوشهر، تهران، اردبیل، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، گیلان، زنجان، لرستان و مازندران به این دوره مربیگری آمده بودند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم عنوان کرد: به اتفاق روح‌الله دایی در نخستین دوره مربیگری دو و میدانی بین‌المللی حضور یافتیم و خوشبختانه با موفقیت این دوره را تمام کردیم تا بتوانیم با بهره‌گیری از آن خدمت کوچکی به جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به این رشته و خانواده دو و میدانی قم ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پژمان معتمدی مدرس نخستین دوره مربیگری بین‌المللی سطح یک دو و میدانی بود و بر اساس برنامه‌ریزی کمیته آموزش فدراسیون کشورمان، این دوره با این هدف برگزار شد که در جذب نیروهای مستعد و درخشان دقت بیشتری صورت بگیرد.

رضایی ادامه داد: کمبود دانش روز رشته دو و میدانی در واقع بستر دو و میدانی را در معرض خطر قرار می‌دهد و به همین دلیل با برگزاری این دوره کلاس‌ها ایجاد انگیزه در استعدادهای نهفته در سنین پایه افزایش یافته و این مربیان پیشرفت‌های دو و میدانی را به نقاط مختلف کشور اشاعه می‌دهند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول