اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول در هفته شانزدهم

والیبالیست‌های سفیر قم میزبان مناطق نفت‌خیز جنوب شدند

والیبالیست‌های سفیر قم در هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور میزبان یکی از مدعیان قهرمانی یعنی مناطق نفت‌خیز جنوب شدند.

والیبالیست‌های سفیر قم میزبان مناطق نفت‌خیز جنوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم والیبال سفیر قم به دنبال حفظ شانس صعود به مرحله پلی آف مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بعد از اینکه 2 بازی متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشت، در هفته شانزدهم به مصاف تیم سوم جدول رده‌بندی گروه دوم این رقابت‌ها می‌رود.

برنامه دیدارهای هفته شانزدهم از فصل جاری پیکارهای قهرمانی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور در گروه‌های دوگانه مرحله مقدماتی در حالی اعلام شد که سفیر قم بعد از پیروزی در میهمانی تیم شهدای ورزش کرمانشاه باید در خانه برابر تیم بالانشین جدول گروه دوم یعنی مناطق نفت‌خیز جنوب به میدان برود.

این در حالی است که در گروه دوم این پیکارها هم‌اکنون تیم والیبال فولاد عظیمی گنبد با کسب 29 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است و 100 درصد به عنوان تیم اول جواز صعود به مرحله پلی آف مسابقات لیگ دسته اول والیبال را کسب کرده است.

در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم شهرداری دزفول ایستاده است در حالی که این تیم 25 امتیاز دارد و تیم سوم جدول یعنی مناطق نفت‌خیز جنوب با کسب 23 امتیاز در تعقیب این تیم قرار گرفته است.

بعد از سه تیم فولاد عظیمی گنبد، شهرداری دزفول و مناطق نفت‌خیز جنوب که در مکان‌های اول تا سوم گروه دوم جای گرفته‌اند، تیم والیبال شهرداری ارومیه با کسب 20 امتیاز چهارمین تیم جدول رده‌بندی محسوب می‌شود و تیم والیبال سفیر قم با کسب 13 امتیاز پنجم است.

تیم والیبال سفیر قم هفته گذشته در شهر کرمانشاه میهمان تیم والیبال شهدای ورزش بود و در حالی که قبل از این بازی در گروه دوم تیم سفیر قم در مکان ششم جای داشت و در صورت لغزش تیم کاله جوان در اهواز می‌توانست با شکست رقیب کرمانشاهی خود به مکان پنجم صعود کند، همین اتفاق رخ داد و با توجه به شکست سه بر صفر تیم والیبال کاله جوان مازندران در اهواز، این تیم سفیر قم بود که توانست با غلبه بر تیم شهدای ورزش کرمانشاه یک پله بالاتر از حریف مازندرانی قرار بگیرد.

مسابقه تیم‌های والیبال سفیر قم و مناطق نفت‌خیز جنوب تیم‌های سوم و پنجم جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان روز نهم بهمن‌ماه در سالن شهید رضائیان قم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول