اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن قزوینی سابق تیم ملی والیبال:

زیرساخت‌های والیبال قزوین تقویت شود

بازیکن قزوینی سابق تیم ملی والیبال گفت: زیرساخت‌های موجود در والیبال باید در استان قزوین فراهم شود.

زیرساخت‌های والیبال قزوین تقویت شود

علی مؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در ارتباط با مشکلات پیش روی والیبال این استان، اظهار داشت: مسئولان هیئت والیبال استان قزوین با همکاری اداره آموزش و پرورش باید امکانات والیبال را در مدارس برای دانش‌آموزان مستعد فراهم سازند تا در این بین استعدادهای گم شده این رشته ورزشی در بهترین سن شناسایی شوند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان هیئت والیبال استان قزوین و در رأس آن عبدالقهار ناصحی، رئیس هیئت والیبال این استان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مشکلات این رشته ورزشی را برطرف و زیرساخت‌های آن را رعایت کنند، ادامه داد: متأسفانه یک دست صدا ندارد و در این راه باید مسئولان با همدلی بیشتری در این مسیر گام بردارند.

بازیکن قزوینی سابق تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه برای فراهم ساختن زیرساخت‌های مناسب هیئت والیبال استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان درصدد اقدام و ساخت خانه والیبال است، عنوان کرد: البته این خانه والیبال در شهرک مینودر خریداری شده است که بنا به گفته‌های مسئولان برای تکمیل و ساخت نهایی این پروژه به بیش از چهار هزار میلیون ریال اعتبار نیازمند است.

این پیشکسوت والیبال استان قزوین با بیان اینکه داشتن خانه والیبال بدون شک می‌تواند نقش پررنگی را در راستای رشد و پرورش این رشته ورزشی در سطح استان ایجاد کند، ابراز کرد: داشتن خانه والیبال نخستین نیاز این رشته ورزشی در سطح استان است که ضرورت دارد هرچه زودتر در استان اجرایی شود.

بازیکن سابق تیم آبگینه قزوین با بیان اینکه مسئولان شهر باید در این راه  گام بردارند، افزود: یک باشگاهی که می‌خواهد در لیگ برتر حضور داشته باشد، باید از امکانات مناسب و سازنده برخوردار باشد تا یارای مقابله با دیگر رقیبان خود را داشته باشد.

موذن اضافه کرد: البته در این بین هیئت والیبال استان قزوین هم باید سالن و امکانات سازنده را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهد و دیگر اقدامات زیربنایی لازم را در دستور کار خود قرار دهد.

وی یادآور شد: بدون شک مسئولان باید از ظرفیت‌های موجود در استان با توجه به صنعتی بودن استفاده کنند و در این بین با پیگیری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و حتی بانک‌ها تلاش کنند یک اسپانسر و حمایت کننده مالی مناسب پیدا کنند تا حاضر شوند هزینه‌های تیم‌داری تیم والیبال استان را در لیگ بر عهده بگیرند.

این کارشناس والیبال استان قزوین خاطرنشان کرد: همه مسئولان از جمله نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ورزش و جوانان استان و حتی امام جمعه شهر قزوین می‌توانند در این مسیر گام‌های ارزشمندی را بردارند و در این مسیر به یاری این رشته ورزشی بشتابند.

انتهای پیام/77004/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول