اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

ملت‌های ضعیف در سایه عظمت انقلاب ایران در برابر آمریکا جسور شده‌اند

امام جمعه بناب با اشاره به اینکه در سایه عظمت انقلاب اسلامی تمام ملت‌های ضعیف در برابر ابرقدرت‌ها مقاوم و جسور شده‌اند، گفت: انقلاب اسلامی آمریکا را ناتوان کرده است.

ملت‌های ضعیف در سایه عظمت انقلاب ایران در برابر آمریکا جسور شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه‌های آیین نماز جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی شمشیر قدرت‌های بزرگ دنیا را با صخره مواجه کرده است، افزود: انقلاب اسلامی آمریکا را در مقابل ایران ناتوان کرده است.

وی با اشاره به اینکه در سایه عظمت انقلاب اسلامی تمام ملت‌های ضعیف و مرده در برابر ابرقدرت‌ها مقاوم و سرسخت‌تر و جسور شده‌اند، تأکید کرد: دعوت و رد دعوت از ایران به یک جلسه تشریفاتی در کل جهان پیچید و بزرگ‌ترین رسوایی را برای دشمنان رقم زد.

خطیب جمعه بناب همچنین با تأکید بر اینکه موجودیت جلسه تشریفاتی بدون حضور ایران زیر سئوال رفته است، گفت: حضور نیافتن ایران از اعتبار جلسه‌ای که تمام قدرت‌ها در آن حضور داشتند، کاسته و از عظمت افتاده است و در نهایت آن جلسه را با مشکل مواجه کرده است که این برای ما عظمت کمی نیست.

حجت الاسلام باقری بنابی خاطر نشان کرد: اگر میلیاردها صرف می‌کردیم، نمی‌توانستیم تا این حد انقلاب اسلامی را در دنیا تبلیغ کنیم که با عملکرد ناشیانه دشمن، انقلاب اسلامی در دنیا مطرح شد و این رخداد عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی در ادامه به عظمت جمهوری اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: باید فهمید و کمی تعقل کرد، ایران شاهنشاهی که روزی هیچ کس روی آن حساب نمی‌کرد، امروز در عرصه جهانی این موفقیت را بدست آورده است بنابراین نباید سطحی‌نگر و ساده‌اندیش باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب تصریح کرد: تمام قدرت‌ها در سوریه نیرو پیاده کردند، تجهیزات وارد کردند و پول‌ها هزینه می‌کنند تا دولت اسد را شکست دهند؛ ولی ایران با حمایت خود از دولت سوریه قصد داشت تا ژنو2 از راه برسد و این خواسته ایران بود.

باقری بنابی افزود: جمهوری اسلامی اجازه نداد تا سوریه در مقابل هجمه‌های سنگین دشمنان شکست بخورد و این مسئله کمی نیست.

وی با بیان اینکه امروز تمام قدرت‌های دنیا پشت سر اسرائیل برای شکست حزب الله قدم بر می‌دارند، گفت: دشمنان از این ناحیه نیز شکست خوردند، چرا که جمهوری اسلامی اجازه نداد این اتفاق بیفتد.

امام جمعه بناب با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در مقابل تمام دشمنان تا به دندان مسلح ایستاده است، گفت: نمی‌شود به قله‌های افتخار رسید ولی خونی از دماغ ما نریزد، نمی‌شود کارهای بزرگ انجام داد ولی تلخی‌های بزرگ را تحمل نکرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بناب به روایاتی از امام صادق(ع) و ائمه اطهار(ع) در خصوص شهر قم اشاره کرد و گفت: شهر قم از زمان ائمه(ع) مطرح است و در زمان غیبت امام عصر(عج) اگر اهل قم و فضیلت‌های مردم قم نباشد، بلا و آسیب بیشتر می‌شود.

خطیب جمعه بناب تصریح کرد: البته این روایت به معنای این نیست که در قم اشخاص نامطلوب و ناباب وجود ندارند؛ خیلی شهرها هستند که ارزشمندند ولی پلیدترین انسان‌ها نیز در آن دیده می‌شوند، همانطوری که در کنار مرقد مطهر امام رضا(ع) قبر هارون الرشید نیز قرار دارد.

باقری بنابی در پایان سخنان خود موفقیت‌های حاصله توسط نظام جمهوری اسلامی را مدیون و مرهون انقلابی دانست که از شهر قم برخاسته و بر اساس پیش‌بینی‌های اهل بیت(ع) ظهور امام عصر(عج) نزدیک‌تر شده است.

انتهای پیام/60004/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول