اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

اگر نقدی به مذاکرات هست باید به دور از توهین و تخریب باشد

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه شخص رهبری با قاطعیت و تدبر بالا بر روی مذاکرات هسته‌ای نظارت دارد، گفت: اگر هم نقدی به مذاکرات است باید به دور از توهین و تخریب باشد.

اگر نقدی به مذاکرات هست باید به دور از توهین و تخریب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به توافق‌نامه ژنو و گام‌های آغاز شده در راستای تحقق این توافق‌نامه از جانب ایران و کشورهای اروپایی، اظهار داشت: در حالی که مقام معظم رهبری آگاهانه و قاطعانه احاطه کامل بر این موضوع دارد، مشخص نیست چرا برخی‌ها بابت این مذاکرات و توافقات صورت گرفته تسلیت می‌گویند.

وی با بیان اینکه اگر هم انتقادی هست عده‌ای نباید به تخریب اساس این مذاکرات دامن بزنند، یادآور شد: از طرفی گروهی نیز هستند که هرگونه انتقاد را نسبت به این مذاکرات نمی‌پذیرند در حالی که ما می‌گوییم اگر هم این مذاکرات و نتیجه حاصله بی‌عیب نبوده، نباید عده‌ای تخریب کنند بلکه باید نقدها و بیانات در این مورد دوستانه و محترمانه باشد.

خطیب نماز جمعه بندرعباس با بیان اینکه غربی‌ها سرانجام حقوق هسته‌ای ملت ایران را پذیرفته‌اند، یادآور شد: دولتمردان انگلیسی زمانی این حق را به ایرانی‌ها نمی‌دادند که ایرانی‌ها علوم هسته‌ای را یاد بگیرند، اما حالا وضعیت کشور به نقطه‌ای رسیده است که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید نمی‌توان جلوی پیشرفت‌های هسته‌ای ایران را گرفت.

وی با بیان اینکه مردم ایران پیروز این مذاکرات بوده‌اند، تصریح کرد: همه باید به تصمیم‌گیران و مسئولان شکل دهنده به نرمش قهرمانانه که مد نظر رهبری نیز هست، کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات ژنو 2 در مورد مسائل سوریه اضافه کرد: کاری که دبیرکل سازمان ملل در رابطه با پس‌گیری دعوت خود از ایران کرد، به عنوان لکه ننگی همیشه بر پیشانی سازمان ملل خواهد ماند.

به گفته نعیم‌آبادی، وجود این رفتار این را می‌طلبد که نام سازمان ملل را به سازمان آمریکا تغییر دهند، چرا که این سازمان تحت فشار آمریکا در این مسئله رفتار کرد.

وی ادامه داد: تمامی جنایات آمریکا تحت پوشش سازمان ملل و با مجوز شورای امنیت صورت می‌گیرد و به نحوی این تشکیلات گویا مطیع به حفظ منافع و امنیت آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری یادآور شد: ما معتقدیم که در سوریه، وضعیت موجود به دست مردم خود آن کشور باید مدیریت و اوضاع رو به آرامش برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مباحثی همانند هوای پاک و نقش آن در توسعه اشاره و افزود: بهتر است شهرداری بندرعباس به جای پرداختن به امور غیر ضروری همانند رنگ‌آمیزی جداول‌، به اهداف اصلی خود که یکی از آنها پاکیزگی شهر و ساماندهی خودروهاست برگردد.

انتهای پیام/88001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول