اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل خواستار شد

رفع مشکل کم‌آبی بابل

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مشکل کم آبی بابل باید ظرف کمتر از دو ماه رفع شود، گفت: این شهرستان بیش از دو دهه با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند.

رفع مشکل کم‌آبی بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: حضور مستمر در صفوف پرشکوه نماز جمعه  آتش دوزخ را برای مومنان گلستان می‌کند.

وی در بخشی از سخنانش به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اشاره و تصریح کرد: تکریم ایام الله دهه فجر تکریم نعمت‌های الهی و نعمت بزرگ انقلاب است.

روحانی با اشاره به اینکه برنامه‌های ایام الله دهه فجر باید با شکوه فراوان برگزار شود، بیان داشت: مسئولان فرهنگی کشور باید تلاش کنند اهداف بلند قیام مردم برای شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی و سرنگونی حکومت طاغوت را برای جوانان و نسل چهارم انقلاب تبیین کنند.

امام جمعه بابل در بخش دیگری از سخنانش به مشکل کم آبی بابل اشاره و تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی بابل که مردم این شهرستان بیش از دو دهه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مشکل کم آبی است.

روحانی اذعان داشت: جای بسی تاسف است در طی دو دهه وعده و وعیده‌های زیادی به مردم داده شده است اما تاکنون این وعده‌ها محقق نشده است.

این مسئول بیان داشت: ظرف دو ماه آینده فصل بهار و متعاقب آن فصل گرما شروع می‌شود اما مردم بابل هنوز آب ندارند، تا کی می‌خواهید به مردم وعده و وعید دهید.

روحانی افزود: اگر مشکل کم آبی به غیر از بابل در شهر دیگری وجود داشت این مشکل در کمترین زمان ممکن رفع می‌شد اما گویا در جغرافیای مسئولان، شهری به نام بابل وجود ندارد که این چنین نسبت به مشکلات آن بی‌توجه هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان ظرف کمتر از دو ماه نسبت به رفع مشکل کم آبی بابل اقدام کنند و گرنه از همین تریبون اعلام می‌کنم مردم برخورد دیگری با مسئولان خواهند داشت.

روحانی از استاندار مازندران و نمایندگان مردم بابل در مجلس خواست اقدامات لازم برای رفع کم آبی شهرستان بابل انجام دهند.

انتهای پیام/86009/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول