اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کامیاران:

سازمان ملل، سازمان آمریکا و اسرائیل است

امام جمعه کامیاران گفت: سازمان ملل در واقع سازمان آمریکا و اسرائیل است.

سازمان ملل، سازمان آمریکا و اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، حجت‌الاسلام علی‌اشرف علی‌محمدی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به جنایات آمریکا و اسرائیل در نشست ژنو 2 عنوان کرد: سازمان ملل به واقع سازمان آمریکا و اسرائیل است چرا که در مذاکرات اخیر در راستای تفکرات استکبار حرکت کرد.

وی افزود: با اذعان سیاسیون آمریکا ثابت شد که این نشست با نبود ایران به نتیجه نرسید و با واقعیت فاصله دارد.

علی‌محمدی با تاکید بر تقویت روحیه جهادی بیان کرد: در عرصه داخلی با افزایش قدرت ملی، سرمایه اجتماعی، بصیرت‌افزایی عمومی و تقویت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان ضربه سنگینی به دشمن وارد کرد.

وی در خصوص سیاست‌های منطقه‌ای صحیح برای مقابله با توطئه‌های دشمنان عنوان کرد: با استحکام بخشیدن به بیداری اسلامی، تقویت بنیه وحدت اسلامی جهان اسلام لازم است که برای مقابله با فشار دنیای استکبار و کمرنگ کردن تندروی‌های وهابیت گامی اساسی و فراگیر برداشته شود.

علی‌محمدی ادامه داد: در عرصه بین‌الملل تفاوت حق و باطل هیچ گاه تمام شدنی نیست و آنچه جبهه مقاومت باید در عرصه بین‌المللی به آن توجه داشته باشد استحکام در برابر قدرت‌های سوری جهان است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص فرقه‌های ضاله و وظیفه مسلمانان اعلام کرد: بهترین راه قدرت نظام اسلامی توجه ویژه به وحدت و عدم اختلاف بین مسلمانان به ویژه شیعه و سنی است.

علی‌محمدی تاکید کرد: باید روی مشترکات شیعه و سنی تکیه کنیم و این تکلیف فراوانی بر دوش علما و مسلمانان است.

وی اضافه کرد: دشمن منتظر جرقه‌ای برای به جان هم افتادن مسلمانان است و بر همه ماست که با تفکر وحدت در مسائل دینی، سیاسی و اجتماعی عمل کنیم.

علی‌محمدی با اشاره به وحدت اسلامی مسلمانان اعلام کرد: امروز تمامی جبهه استکبار برای نابودی اسلام یکی شده است که مسلمانان نیز باید از تفرقه دوری کرده و بر سر مسائل جزئی زمینه نفوذ دشمن به داخل را فراهم نکنند.

انتهای پیام/79018/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول