اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

دشمنان به دنبال اختلاف مسلمین هستند

امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: دشمنان به دنبال اختلاف مسلمین هستند.

دشمنان به دنبال اختلاف مسلمین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی شامگاه پنج‌شنبه در همایش طرح هادیان بصیر ویژه خواهران فرهنگی بسیجی شهرستان بروجرد با اشاره به هفته وحدت اسلامی و پیش‌رو داشتن دهه فجر و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، به بیان سخنانی پیرامون وحدت امت اسلامی و ملت ایران و تبیین فرمایش‌ها مقام معظم رهبری در خصوص جریان‌های تکفیری و سلفی پرداخت.

ترابی در ادامه یادآور شد: امت اسلامی امروزه دچار اختلاف و انشقاق شدید شده است.

وی با اشاره به هفته وحدت، افزود: پیامبر گرامی اسلام با وجود یک و نیم میلیارد مسلمان در سر تا سر جهان، در میان امت خود غریب مانده است.

امام جمعه شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: امت اسلامی در شرایط کنونی علی‌رغم در اختیار داشتن بهترین ثروت‌های زیر زمینی و منابع انسانی مستعد و توانمند که باید زمینه را برای تبدیل امت اسلامی به قدرت برتر جهانی آماده کند، به وضعیت اسف باری گرفتار شده است.

این مسئول بیان داشت: جنگ، کشتار، آوارگی، فقر و تفرقه در امت‌های اسلامی بیداد می‌کند و بیشتر سران کشورهای اسلامی، مهره‌هایی در دست قدرت‌های استعمار جهانی و مجری طرح‌های استکباری آنان هستند.

امام جمعه شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه امروزه خشونت به نام اسلام انجام می‌گیرد، تصریح کرد: قتل و غارت با فریادهای الله اکبر جریان‌های تکفیری و افراطیون مسلمان، چهره اسلام را در دنیا وارونه جلوه داده است.

وی گفت: ثروت‌های خدادادی کشورهای مسلمان امروزه هزینه سلاح‌هایی می‌شود که دشمنان اسلام آنها را با قیمت گزاف به مسلمانان می‌فروشند، تا یکدیگر را به قتل برسانند و بدین ترتیب امت‌های اسلامی روز به روز ضعیف‌تر شوند.

ترابی عنوان کرد: مفتیان وهابی و سلفی پول می‌گیرند، تا طبق امیال قدرت‌های استعماری فتوا صادر کنند.

این مسئول این فتواها را تخیلات پلید و آلوده این افراد دانست که منتصب به اسلام می‌شوند و یادآور شد: رسانه‌های صهیونیستی با نیات پلید و بی‌شرمانه خود صحنه‌های شرم‌آوری را که توسط این جریان‌ها رخ می‌دهد، در بوق و کرنا کرده و به تمام جهان مخابره می‌کنند، تا اسلام را آن‌گونه که می‌خواهند در چشم مردم جهان معرفی کرده و جلوه‌گر کنند.

همایش طرح هادیان بصیر ویژه خواهران فرهنگی بسیجی شهرستان بروجرد با حضور رئیس آموزش و پرورش، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران آموزش متوسطه شهرستان بروجرد در محل آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول