اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با 20 درصد تخفیف صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار در مسجدسلیمان

نمایشگاه کتاب و نرم افزار در مسجدسلیمان همراه با 20 درصد تخفیف برگزار شده است.

برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار در مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، به مناسبت هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد با برکت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «میلاد نور» کرده است.

این اقدام به همت امور فرهنگی و هنری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و با چاپ کتابی با همین عنوان در تیراژ یک‌هزار نسخه‌ای صورت گرفته است.

در این مسابقه که قرعه کشی آن در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می‌شود به 15 نفر از نفرات برتر این مسابقه شامل پنج نفر از پرسنل قرارداد موقت و پیمانکاری، پنج نفر از پرسنل رسمی و پنج نفر از خانواده پرسنل جوایزی اهدا خواهد شد.

همچنین نمایشگاه کتاب همراه با 20 درصد تخفیف در این شهرستان برگزار و به دلیل استقبال گسترده از نمایشگاه، تمدید آن تا تاریخ دهم بهمن ماه خبر داده است.

این نمایشگاه که کتب و نرم افزارهای کامپیوتری در آن با 20 درصد تخفیف به خریداران عرضه می‌شود از ساعت 8:30 صبح تا 8:30 شب در محل باشگاه مرکزی دائر است.

انتهای پیام/ 72001/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول