اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تحقیق و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

«نقش همدان در دوران دفاع مقدس» کتاب می‌شود

مدیر تحقیق و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از آماده‌سازی کتاب 12 جلدی نقش اقشار مختلف همدان در دفاع مقدس خبر داد.

«نقش همدان در دوران دفاع مقدس» کتاب می‌شود

سیدعلی مساوات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس در استان همدان، به عنوان اولین استان در سطح کشور به مستندسازی و مکتوب‌سازی دوران هشت ساله دفاع مقدس از نگاه استانی روی آورده است.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی 6 مقطعی دوران دفاع مقدس از دید اهمیت، افزود: این مقاطع از انقلاب اسلامی تا شروع جنگ تحمیلی، از شروع جنگ تا پایان تابستان 64، از تابستان 64 تا آخر اسفند 65، از ابتدای سال 66 تا خرداد سال 67 و از خرداد 67 تا پایان جنگ را شامل می‌شود.

مدیر تحقیق و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه هر کدام از این مقاطع توسط یکی از نویسندگان متقاضی در حال تالیف است افزود: دو جلد این اثر 12 جلدی منتشر شده است، پنج جلد در مرحله ویراستاری قرار دارند و پنج جلد باقیمانده نیز تا پایان سال‌جاری آماده خواهند شد.

وی با اشاره به نقش اساسی روحانیون و زنان در دفاع مقدس از اختصاص دو جلد این اثر با دید استانی، به این دو گروه سخن گفت و افزود: در صورت رفع موانع و تأمین اعتبار، «نقش همدان در دوران دفاع مقدس» تا پایان سال روانه بازار کتاب می‌شود.

انتهای پیام/89034/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول