اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال

توقف شهرداری تبریز برابر پتروشیمی ماهشهر

تیم فوتسال شهرداری تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال مقابل تیم پتروشیمی ماهشهر با تساوی سه بر سه متوقف شد.

توقف شهرداری تبریز برابر پتروشیمی ماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امشب در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، تیم شهرداری تبریز در سالن شهید پورشریفی میزبان تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر بود که این بازی در نهایت با تساوی سه بر سه خاتمه یافت.

تیم شهرداری تبریز که دور برگشت برابر تیم‌های هلال احمر آذربایجان‌شرقی و فرش آرای مشهد به تساوی دست یافته و مغلوب تیم‌های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی شده بود، امیدوار به پیروزی بر تیم پایین جدولی خوزستانی بود تا نخستین برد دور برگشت خود را تجربه کند.

در نیمه نخست نیز شاگردان اسماعیل تقی پور موفق شدند با برد دو بر یک به رختکن روند اما همین نتیجه در نیمه دوم به سود تیم مهمان رقم خورد تا در نهایت  این بازی با تساوی سه بر سه پایان یابد.

در این دیدار که در حضور هزار تماشاگر برگزار شد، گل‌های تیم شهرداری تبریز  را مسلم  رستمی‌ها(2) و مجید رضایی به ثمر رساندند.

بازی رفت دو تیم در ماهشهر با 5 گل به سود تیم شهرداری تبریز خاتمه یافته بود. شهرداری با این تساوی  24 امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر  و یک بازی بیشتر  نسبت به ماهان تندیس قم در رده هفتم قرار گرفت.

عملیات غیر صنعتی ماهشهر نیز 8 امتیازی شده و در همان مکان سیزدهم قرار گرفت. تیم ماهشهری نیمی از امتیازات خود  را از  تبریز با پیروزی بر هلال احمر و تساوی با شهرداری به دست آورد تا با خاطره خوش تبریز را ترک کند.

شهرداری در هفته نوزدهم در اصفهان مهمان گیتی پسند این شهر است.

انتهای پیام/60001/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول