اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز:

خسوس با‌ صدرنشین لیگ برتر فوتسال مهربان‌تر باشد‌

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: ‌خسو‌س باید نسبت به تیم ‌صدرنشین لیگ برتر مهربان‌تر باشد و حضور تنها یک بازیکن در تیم ملی از تیم صدرنشین مطلق لیگ برتر فوتسال منطقی نیست.

خسوس با‌ صدرنشین لیگ برتر فوتسال مهربان‌تر باشد‌

فرزین دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: جمعه حساس‌ترین بازی دور برگشت بین تیم‌های اول و دوم جدول برگزار شده و اما این بازی فقط سه امتیاز داشته و نزدیکی دو تیم در جدول این بازی را 6 امتیازی کرده است.

وی افزود: تیم دبیری تبریز در 17 هفته برگزاری لیگ برتر تنها تیم بدون باخت جدول بوده و این سبب شده که تمام تیم‌های برابر ما با انگیزه کار کرده و نهایت تلاش خود را برابر متوقف کردن تیم دبیری کنند، اما  هدایت خوب کادر فنی و تلاش بازیکنان چنین اجازه‌ای به تیم‌های حریف نداده است.

مدیر باشگاه دبیری تبریز گفت: در بازی برابر گیتی پسند سعی خواهیم کرد از شرایط میزبانی نهایت استفاده را کرده و با شکست دادن این تیم فاصله خود را در صدر جدول به 9 امتیاز افزایش دهیم تا راه قهرمانی هموارتر شود و نباید فراموش کرد که لیگ برتر یک ماراتن بوده که بعد از این بازی هشت هفته دیگر ادامه داشته و باید تا آخرین لحظه تلاش کرد.

دبیری در مورد وضعیت بازیکنان تیم تبریز گفت: خوشبختانه برای این بازی بازیکن محرومی نداشته و تنها نصرالله مؤمن مصدوم است و سایر بازیکنان در آمادگی کامل قرار دارند.

وی در مورد داوران این بازی حساس گفت: سهرابی و فولادی از داوران بین‌المللی و  مطرح فوتسال ایران بوده و امیدواریم در این بازی حساس شاهد قضاوت خوبی از این دو داور خوب کشور باشیم.

دبیری به نقش هواداران تیم دبیری اشاره کرده و ابراز داشت: تماشاگران تیم همیشه حامی تیم دبیری بوده و  یکی از عوامل موفقیت تیم در بازی‌های خانگی هستند و من امیدوارم در بازی با گیتی پسند نیز شاهد حضور  و تشویق بی‌امان آنان بوده و بازیکنان دبیری نیز با پیروزی بر تیم گیتی پسند اصفهان هواداران تیم را  خوشحال کنند.

وی در مورد حضور خسوس در این بازی نیز گفت: امیدوارم حضور سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در روند  کار بازیکنان ما تاثیر نگذاشته و شاهد همان بازی خوب هفته‌های گذشته باشیم، آقای خسوس یک بار هم در هفته سوم در بازی دبیری تبریز با فرش آرای مشهد به تبریز آمده بودند و ایشان باید نسبت به تیم  صدرنشین لیگ برتر مهربان‌تر باشد و حضور تنها یک بازیکن در تیم ملی از تیم صدرنشین مطلق لیگ برتر منطقی نیست.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول