اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در غیاب سرمربی

فوتسال راه ساری مهمان شرکت ملی حفاری اهواز است

تیم فوتسال راه ساری این هفته در غیاب سرمربی خود در اهواز مهمان تیم شرکت ملی حفاری ایران است.

فوتسال راه ساری مهمان شرکت ملی حفاری اهواز است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی روز جمعه چهارم بهمن با انجام هفت بازی همزمان برگزار می‌شود که راه ساری تنها نماینده فوتسال شمال کشور پس از استعفای ناصر صالح از سرمربیگری در یک بازی خارج از خانه مهمان شرکت ملی حفاری اهواز می‌شود.

این بازی در حالی روز جمعه در اهواز برگزار می‌شود که شرکت ملی حفاری اهواز با 35 امتیاز در رده سوم جدول و از مدعیان قهرمانی این دوره محسوب می‌شود ولی راه ساری اوضاع و احوال خوشی ندارد و با پنج امتیاز در بین 14 تیم در رده چهاردهم جای دارد و از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر است.

پس از اینکه راه ساری در 17 بازی گذشته خود 14 شکست، تنها دو تساوی و یک پیروزی مقابل حریفان کسب کرد، ناصر صالح به دلیل عدم نتیجه‌گیری این تیم در لیگ و همچنین مشکلات مالی و نبود امکانات کافی در باشگاه از سرمربیگری راه ساری کناره‌گیری کرد که با موافقت سعید نجاریان مدیرعامل راه ساری نیز همراه شد.

این بازی در حالی در اهواز برگزار می‌شود که ناصر صالح دیگر روی نیمکت راه ساری حضور ندارد و هدایت راه ساری برعهده کمک‌های صالح یعنی اسماعیل‌پور، نجاریان و بخشی است.

از نکات قابل توجه اینکه راه ساری در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور هنوز موفق نشد در بازی خارج از خانه مقابل حریفان پیروز شود و از هشت بازی خارج از خانه در فصل جاری هفت شکست و تنها یک تساوی کسب کرد.

بازی دور رفت دو تیم راه ساری و شرکت ملی حفاری اهواز در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری به تساوی دو بر دو رسید.

انتهای پیام/86005/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول