اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/127

جعفری: 70 درصد آسفالت راه‌های املش در دهه فجر به پایان می‌رسد

فرماندار املش از اتمام آسفالت 70 درصد راه‌های شهری و روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

جعفری: 70 درصد آسفالت راه‌های املش در دهه فجر به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، مهدی جعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا در این شهرستان، اظهار داشت: فاز سوم جاده شلمان ـ املش در حال اجرا است.

وی به بیمارستان در حال احداث در املش اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی بیمارستان مذکور در حال اتمام است و به‌زودی افتتاح می‌شود.

جعفری از اختصاص یک میلیارد و 194 میلیون و 700 هزار تومان وام به کشاورزان در املش خبر داد و بیان کرد: وام مذکور به 139 نفر کشاورز پرداخت شده است.

فرماندار املش با بیان اینکه 127 روستای املش دارای برق هستند، تصریح کرد: امسال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی جشن اتمام برق‌رسانی به روستاهای املش برگزار می‌شود.

وی به افتتاح 9 پروژه شهرداری املش همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: پروژه‌های مذکور با اعتبار 422 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

جعفری گازرسانی به روستاهای سپردان، سرکله، سیویر و پلمستان را از جمله پروژه‌های افتتاحی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در املش خواند و اظهار کرد: ساختمان حوزه امام رضا (ع) در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار املش با اشاره به اینکه از لحاظ اقامتگاه و مسافرکاشانه با مشکل مواجه هستیم، تصریح کرد: امسال سوئیت‌های مجتمع اقامتی لوزان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در املش افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح مجموعه ورزشی لوزان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در املش خبر داد و بیان کرد: مجموعه مذکور دارای سوئیت و سالن‌های ایروبیک، بدنسازی و استخر شنا است.

جعفری با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با گلباران مزار شهدا در املش آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب و اقامه نماز شکر به منظور پایداری و اقتدار بیشتر نظام اسلامی در نخستین روز از دهه فجر در املش برگزار می‌شود.

فرماندار املش، برگزاری مسابقه‌های مختلف دانش‌آموزی، همایش پیاده‌روی و مسابقه‌های چهارجانبه با شهرهای همجوار را از دیگر برنامه‌های اجرایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول