اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد

آماده همکاری برای رفع مشکلات صنایع کانی غیرفلزی در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: آماده همه نوع همکاری برای رفع مشکلات صنایع کانی غیرفلزی هستیم.

آماده همکاری برای رفع مشکلات صنایع کانی غیرفلزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمد محمدپور در نشست تخصصی با انجمن صنایع همگن کانی غیرفلزی استان از آمادگی برای همه نوع همکاری برای رفع مشکلات این صنایع در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین واحدهای صنعتی استان را صنایع کانی غیرفلزی شامل می‌شوند، از عملکرد و نحوه فعالیت انجمن صنایع کانی غیرفلزی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران به‌ویژه کمیته‌های 12 گانه تخصصی و مشاوره‌های بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی و بازرگانی داخلی و خارجی انجمن ابراز خرسندی کرد.

این مسئول خواستار برپایی جلسات تکمیلی و مستمر برای پیگیری مباحث و موضوعات مطروحه و جمع‌بندی نظرات و مشخص شدن چگونگی و فرآیند روش‌های حل مشکلات موجود با همکاری طرفین شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه معضلات تولیدکنندگان را در سطح استان و ملی به شدت پیگیر هستیم، گفت: در بعضی موارد که نیاز به اصلاح قوانین از سوی مجلس باشد با مجمع نمایندگان در میان گذاشته می‌شود.

محمدپور اجرای تفاهم‌نامه بین وزارت و سازمان صنعت، معدن و تجارت و خانه صنعت، معدن و تجارت را مورد تاکید قرارداد و گفت: پشتیبان راهکارهایی هستیم که سرمایه‌گذاران بخش‌های صنعتی و معدنی از توان و مشاوره‌های انجمن‌های تخصصی حداکثر استفاده را داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه در برخی موارد موانع قانونی وجود دارد، اظهار داشت: لازم است با همفکری و هم‌افزایی نظرات مشترک در پی گره‌گشایی و برطرف کردن آن از طریق مراجع قانونی در سطح کلان باشیم.

وی تصریح کرد: از این پس به سرمایه‌گذاران صنعتی که 50 درصد آورده را داشته باشند تسهیلات بانکی برای طرح‌های ایجادی و توسعه‌ای اعطا می‌شود.

انتهای پیام/2296/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول