اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدای صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

پخش روزانه 22 ساعت برنامه در حوزه صدای صدا و سیمای زنجان

معاون صدای صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: روزانه 20 تا 22 ساعت برنامه تولیدی و تامینی در حوزه صدای صدا و سیمای مرکز زنجان پخش‌ می‌شود.

پخش روزانه 22 ساعت برنامه در حوزه صدای صدا و سیمای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدمحمد آل‌یاسین ظهر امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌‌رسانی دهه فجر استان زنجان اظهار داشت: در حوزه صدا روزانه 20 تا 22 ساعت برنامه‌های تولیدی و تامینی پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه همه برنامه‌ها در ایام دهه فجر برحسب تقارن فضا به دهه فجر خواهند پرداخت، ادامه داد: برخی برنامه‌ها صدا و سیما به صورت ویژه و با رویکرد 100 درصدی ایام در زمینه دهه فجر پخش می‌شود.

این مسئول به پخش برنامه‌ای با عنوان «انقلاب نغمه‌سی» در ایام دهه فجر اشاره و بیان داشت: پیام‌ها و سرود‌های انقلابی، گزیده بیانات امام و رهبری و بازخوانی انقلاب و اتفاقات و حوادث انقلاب از جمله مواردی است که در این برنامه به آنها پرداخته خواهد شد.

آل یاسین به یکی دیگر از برنامه‌ها در ایام دهه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: در 10 روز از ایام دهه فجر در هر روز به صورت ویژه به برنامه‌های یکی از شهرستان‌ها پرداخته می‌شود و در این برنامه‌ها به نقش شهدا و انقلابیون این شهرستان پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین راهپیمایی بانوان در دوران انقلاب توسط بانوان زنجان عنوان کرد: از حضور بانوان در برنامه‌های صدایی از جمله بانوانی که در نخستین راهپیمایی بانوان زنجانی حضور داشتند استفاده خواهد شد.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه همه برنامه‌ها از جمله برنامه‌های کودک در ایام دهه فجر با رویکرد انقلابی خواهند بود، اضافه کرد: برنامه کندیمیز نیز با رویکرد حضور روستاییان به عنوان بخش بزرگی از جامعه و خدمات ارائه شده پس از انقلاب منعکس خواهد شد.

این مسئول به اجرای نمایش‌هایی با مضمون انقلابیون زنجانی در این ایام اشاره و بیان کرد: در این نمایش‌ها به اهداف، آرمان‌ها و وصیت‌نامه این انقلابیون پرداخته خواهد شد.

آل یاسین با اشاره به اینکه راهپیمایی روز 22 بهمن ماه به صورت زنده انعکاس داده می‌شود، تصریح کرد: برنامه سلام زنجان نیز با رویکرد انعکاس و اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

انتهای پیام/2308/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول