اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد خبر داد

بهره‌برداری از 27 پروژه عمرانی در اسدآباد

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد گفت: در دهه فجر 27 پروژه عمرانی در اسدآباد در بخش کشاورزی و دامپروری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 27 پروژه عمرانی در اسدآباد

ناصر فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه در دهه فجر 27 پروژه عمرانی در بخش کشاورزی و دامپروری به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 18 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه شامل 13 مورد آبیاری تحت فشار به مساحت 195 هکتار، پرورش قارچ 20 هزار قطعه‌ای و 12 مورد پروژه در بخش دامی است، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 66 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مسئول کمیته روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی اسدآباد با اشاره به مهمترین برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر در سطح روستاها، گفت: مراسم جشن انقلاب در مرکز دهستان‌ها برگزار می‌شود که این دهستان‌ها شامل کلیایی، سیدجمال، جلگه، چهاردولی و پیرسلمان است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ویزیت رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی روستاها با اعزام اکیپی انجام می‌شود، افزود: ساختمان بهداشتی و درمانی روستاهای کمک سفلی و شمس‌آباد نیز در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

فتاحی نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس روستایی، برگزاری مسابقات نقاشی در مقاطع ابتدایی، انشانویسی در مقاطع راهنمایی و مقاله‌نویسی در مقاطع دبیرستان پیرامون موضوعات انقلاب، اجرای مسابقات قرآنی روستایی و عشایری را از برنامه‌های آموزش و پرورش در روستاها دانست.

وی افزود: توزیع بن بین دانشجویان و دانش‌آموزان برتر زیر پوشش کمیته امداد، برگزاری افتتاحیه و اختتامیه آموزشگاه کامپیوتر و آموزشگاه قالی‌بافی در روستای چنارسفلی به همت کمیته امداد امام خمینی نیز در دهه فجر انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد در پایان گفت: مسابقات دو صحرایی در روستاها نیز با مسئولیت اداره ورزش و جوانان و همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89008/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول