اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

ارائه پیشنهاد برون‌سپاری به شهرداری‌ها

استاندار بوشهر گفت: شهرداری‌ها می‌توانند با هدف کاهش نیروها، تعدادی از نیروهای خود را برای ایجاد موسسه‌های مستقل ترغیب کنند.

ارائه پیشنهاد برون‌سپاری به شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری صبح امروز در حاشیه نشست با شهرداران استان در جمع خبرنگاران به ارائه پیشنهاد برون‌سپاری پرداخت و گفت: شهرداری‌ها می‌توانند با هدف کاهش نیروها، تعدادی از نیروهای خود را برای ایجاد موسسه‌های مستقل ترغیب کنند و خود بخشی از امور را به موسسه‌های مذکور واگذار کنند.

وی خاطرنشان کرد: با این کار صاحبان موسسه‌ها علاوه بر پروژه‌های شهرداری می‌توانند پروژه‌های دیگری نیز عهده‌دار شوند و به درآمدزایی بپردازند.

نظارت مستمر بر مسائل مالی

استاندار بوشهر بر ضرورت نظارت بر مسائل مالی شهرداری‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: شهرداری‌ها باید نظارت دقیق و مستمر به اجرای مزایده و مناقصه‌ها داشته باشند تا با این کار از هدررفت بودجه‌ جلوگیری کنند.

سالاری اضافه کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها نیز باید فعال شود تا زمینه درآمدزایی شهرداری فراهم شود و آنها را در اجرای پروژه‌ها یاری کنند.

اجرای پروژه‌های شاخص متناسب با موقعیت شهرها

این مسئول اظهار داشت: شهرداران شهرها باید در هر شهر متناسب با جمعیت و موقعیت آن شهر یک یا دو پروژه شاخص را برای اجرا در نظر بگیرند.

وی در ادامه به اهمیت پرداختن به مسائل مربوط به عید نوروز اشاره کرد و اظهار داشت: جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به زودی برگزار خواهد شد که شهرداران باید دستورالعمل‌های این ستاد را به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی عملی کنند.

اجرای برنامه دهه مبارک فجر باشکوه‌تر از گذشته

استاندار بوشهر گفت: امسال باید با اجرای برنامه‌های مربوط به دهه فجر این دهه را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری باشکوه مراسم‌ دهه فجر نیاز به همکاری شهرداران در شهرهای استان دارد و آنها نیز باید با همکاری مسئولان شهرستان‌ها تلاش خود را برای تحقق این امر به کار ببندند.

انتهای پیام/66006/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول