اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر کل شهری استانداری گیلان

شهرداران لیسار و حویق تالش معرفی شدند

دو شهردار شهرهیای لیسار و حویق تالش با حضور مدیر کل شهری استانداری گیلان معرفی شدند.

شهرداران لیسار و حویق تالش معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، مدیر کل شهری استانداری گیلان عصر امروز در مسجد جامع لیسار و حویق دو شهردار این شهرها را معرفی کرد.

فرهاد کرمی، «بابک باباخانی» را شهردار لیسار و «اعتصام جهانی» نیز شهردار حویق تالش معرفی کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بهنام ابراهیم‌زاده شهردار سابق لیسار و محمد خوشحال شهردار پیشین حویق، اظهار کرد: اگر چه در هر شهر یک شهردار داریم اما در مجموع با اعضای شورای شهرها در واقع 6 شهردار و 6 شورا داریم.

مدیر کل امور شهری استانداری گیلان با اشاره به اهمیت نقش مشارکت مردم در برطرف شدن مشکلات، تصریح کرد: پول می‌تواند بخش زیادی از مشکلات مردم را برطرف کند اما کسی موفق است که بتواند از فکر خود برای توسعه اقتصادی و شهری بهره بگیرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد شهر  با جذب افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در تولید و گردشگری دارند شکوفا می‌شود، خاطرنشان کرد: هر کس اراده خدمت به مردم را داشته باشد جایی بهتر از شهرداری پیدا نمی‌کند.

کرمی، یکی از وظایف مهم شورا را نظارت بر عملکرد شهرداری برشمرد و یادآور شد: اگر شورا و شهردار به خوبی کار کنند خیر این خدمت به مردم می‌رسد.

وی با تصریح بر اینکه وظایف شورا و شهرداری مشخص است، خواستار پرهیز از دخالت این نهاد در کار همدیگر شد.

فرماندار تالش نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: خصوصیات مدیر موفق استفاده بهینه از منابع موجود و قدرت ریسک‌پذیری و شهامت استفاده از منابع است.

کریم شعبانی با بیان اینکه شهردار باید مجهز به علم روز و تخصص باشد، خاطرنشان کرد: اگر مردم و شورا به شهردار کمک نکنند هدف اصلی که ارائه خدمت به مردم است، میسر نمی‌شود.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول