اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گیلان:

رسیدگی به مشکلات کارمندان شهرداری در اولویت شهرداران باشد

مدیرکل دفتر امور شهری و شورای استانداری گیلان گفت: رسیدگی به مشکلات کارمندان شهرداری باید در اولویت شهرداران گیلان باشد.

رسیدگی به مشکلات کارمندان شهرداری در اولویت شهرداران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرکیاشهر، فرهاد کرمی امشب در جمع اعضای شورا و شهردار شهر خشکبیجار با بیان اینکه در مدیریت شهری شهردار، شورای شهر و مردم دخالت دارند، اظهار کرد: شهردار به عنوان مدیر اجرایی موظف است در جلب رضایت‌مندی مردم تلاش کند.

وی نخستین مسئله در مدیریت شهری را اعتماد مردم به شهردار و شورای شهر دانست و افزود: صداقت و راستگویی بهترین سرمایه انسان است که اگر در امور کار قرار گیرد رضایت مردم جلب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم قاضی خوبی هستند و درباره عملکرد ما قضاوت می‌کنند، افزود: ما می‌توانیم با رفتار، کردار و گفتارمان در مردم اعتماد به وجود آوریم و در آن صورت هر چه بگوییم می‌پذیریم.

وی به اجرای کار صادقانه اشاره کرد و متذکر شد: اگر کاری را که نمی‌توانیم انجام دهیم قول ندهیم و اگر قول دادیم حتماً به آن عمل کنیم.

کرمی لازمه کار را برنامه‌ریزی، نظارت و هدایت عنوان کرد و افزود: اگر شهرداری برنامه‌ریز باشد با مشکلات کمتری مواجه می‌شویم.

وی ادامه داد: هماهنگی، تدبیر و رسیدگی به مشکلات کارمندان شهرداری باید در رأس کار شهردار باشد تا محیطی آرام برای ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم شود.

مدیر کل امور شهری استانداری گیلان با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری باید با مسئولان شهر و شهرستان همفکر باشد، تصریح کرد: شهردار باید به مردم با دید واحد نگاه کند زیرا شهردار متعلق به گروه و شخص خاصی نیست.

وی شهرداری را خانه مردم دانست و افزود: هر کس که به خانه خود مراجعه کند باید در چارچوب قوانین با او رفتار شود و همه باید کمک کنیم شهردار به موفقیت برسد تا مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

کرمی یادآور شد: اگر همه بدون گرایش و نظرات شخصی به امور بپردازیم موفق می‌شویم.

امام جمعه خشکبیجار نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه خدمت به جامعه و ملت رسالت بسیار مقدسی است، اظهار کرد: خدمت به مردم شجاعت، جسارت، صداقت و امانت‌داری می‌خواهد.

حجت‌الاسلام مرتضی مودب‌پور مردم را بهترین قضاوت کنندگان عمل مسئولان دانست و افزود: لازم است با اهتمام بیشتر برای خدمت به مردم و بر اساس تقوا عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه خشکبیجار دارای مردمانی خوب، بزرگوار، منصف، دلسوز و پیگیر است، خاطرنشان کرد: مردم با دقت نگاه می‌کنند و سکوت آنها برای همه پیام است.

این مسئول یادآور شد: مردم ایران از آغاز انقلاب تاکنون با صلابت در تمام عرصه‌های مختلف انقلاب به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.

انتهای پیام/2300/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول