اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران:

فوتسالیست‌های راه ساری برای هر پیروزی پاداش می‌گیرند

معاون توسعه فنی و قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از پرداخت پاداش به بازیکنان راه ساری خبر داد و گفت: به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان برای هر پیروزی راه ساری پاداشی خوبی در نظر گرفتیم.

فوتسالیست‌های راه ساری برای هر پیروزی پاداش می‌گیرند

هاشم جمشیدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: راه ساری به‌ عنوان تنها نماینده فوتسال شمال کشور است که از ابتدای مسابقات لیگ برتر کشور حضور داشته و یکی از تیم‌های ریشه‌دار و باسابقه کشور است.

وی تصریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران به اندازه خود به این تیم لطف داشته و در ادامه لیگ نیز برای حفظ سهمیه به طور حتم حمایت همه‌جانبه از این تیم می‌کند.

معاون توسعه فنی و قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران وضعیت فعلی این تیم را نامطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: در استان تیم‌های زیادی برای حضور در لیگ حضور دارند اما اداره‌کل ورزش و جوانان استان به‌ هیچ عنوان در حمایت از تیم راه ساری کوتاهی نکرد.

جمشیدپناه از پرداخت پاداش به بازیکنان راه ساری خبر داد و ابراز داشت: به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان برای هر پیروزی راه ساری پاداشی خوبی در نظر گرفتیم تا این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور حفظ شود.

معاون توسعه فنی و قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: هنوز دیر نشد و 9 بازی باقی مانده و بازیکنان با تعصب و غیرت مازندرانی خود می‌توانند با ارائه بازی زیبا سهمیه راه ساری را در لیگ برتر حفظ کنند.

وی با اشاره به برداشت بد و غیرمنطقی برخی از مسئولان و هواداران درباره مصاحبه قبلی‌اش درباره راه ساری اظهار داشت: به عنوان مسئولی از ورزش مازندران دوست دارم تیم‌های مازندرانی در لیگ کشور موفق باشند و علاقه ندارم که نماینده استان و شهرم در مسابقات مختلف کشوری در بحران باشد و یا در کسب نتایج موفق نباشد.

این مسئول تصریح کرد: ما نیز از وضعیت فعلی راه ساری نگران هستیم و دوست داریم که این تیم به آرامش کامل و به نتایج خوب در لیگ برسد.

جمشیدپناه با اشاره به مشکلات این تیم و نداشتن بازیکن باتجربه در زمین گفت: راه ساری نماینده ورزش استان بوده و وظیفه داریم از این تیم حمایت کامل مالی و معنوی داشته باشم.

معاون توسعه فنی و قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران در پایان یادآور شد: تیم فوتسال راه ساری یکی از تیم‌های قدیمی و به نوعی شناسنامه ورزش استان است که باید حمایت شود و به طور حتم هفته آینده در بازی خانگی این تیم در سالن حضور می‌یابم تا به این حرف و حدیث‌های پیش آمده پایان دهم.

انتهای پیام/86005/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول